Sva pitanja naših čitalaca na jednom mestu

Sonja M. Novi Sad
11. maj 2020.

Poštovani, zamolila bih Vas za jednu informaciju. U kom zakonu stoji da veš ne podleže zameni i reklamaciji? Naime radi se o zameni za veličinu(kupila sam dva komada istog modela u istoj veličini, ali je jedan komad manji(očigledno fabrička greška), veš je odnet nenošen sa etiketom uz fiskalni račun

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Vesna K. Gornji Milanovac
7. maj 2020.

Da li putno osiguranje pod opasnoću od korona virusa važi i za polise izdate u oktobru 2019 na godinu dana?  

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Tomislav B. Vrbas
20. april 2020.

Dobar dan, zanima me ovaj članak o plaćanju kirije, da li to važi i za nas koji smo kao podstanari? Da nismo u dužnosti da plaćamo kiriju stana dok je vanredno stanje?  

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Radiša Z. Beograd
18. april 2020.

Želeo bih da Vas kao prvo pitam za "podizače cena"...mogu li kod Vas da prijavim cenu maske za zaštitu. 100 dinara 1 maska?! Da li je to OK? U prilogu dostavljam redakciji i original račun...  

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Mirjana K. Banatski Karlovac
30. mart 2020.

Uplatila sam letovanje januara meseca u celosti iznos 212 000 niti mogu da otkazem niti zele da saradjuju samo mi govore da novac ne vracaju da li mozete da mi kazete sta da radim? Unapred se zahvaljujem

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Slavica R. Sombor
20. mart 2020.

Već dva puta mi se dogodilo da sam reklamirala proizvode trgovcima u roku od šest meseci od kupovine. U oba slučaja trgovac nije želeo da vrati novac i ubeđivali su me kako nemam pravo da biram i da ja odlučujem da li će mi oni vratiti novac. Dakle, prihvate reklamaciju, a onda zahtevaju da uzmem proizvod u zamenu. Novac niko ne da. Kako da se ponašamo u takvim situacijama i da li u tom slučaju možemo da se obratimo tržišnoj inspekciji?

Pogledaj celo pitanje i odgovor

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem