Pitanje čitaoca

Živorad K. Niš
17. januar 2020.

Kompjuter mi se pokvario posle nekoliko meseci od kupovine. Imao sam spisak ovlašćenih servisa i direktno sam se njima obratio. Popravili su uređaj ali je ubrzo ponovo došlo do novog kvara koji mi servis sada nije prihvatio. Da li sam imao pravo na zamenu i da li bi bilo bolje da sam se obratio trgovcu?

Odgovor
Zaštitnik potrošača

Po Zakonu o zaštiti potrošača, reklamaciju kupac podnosi trgovcu kod koga je uređaj kupljen, a ne servisu. Trgovac je u obavezi da u roku od osam dana odgovori na reklamaciju u pisanoj formi, a u roku od 30 dana da je reši. Na taj način, kupac je zaštićen i može da ostvari prava u slučaju kvara uređaja u garantnom roku. U suprotnom, teško ćete dokazati da je bilo nekih popravki i može se dogoditi da vam trgovac ne prihvati zahtev ili vas odbije za eventualnu zamenu.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem