Pitanje čitaoca

Vladimir Jontić, Novi Beograd
11. oktobar 2019.

Naručio sam i platio reklamirani proizvod na fb slično naručivanju i plaćanju na Alliexpresu. Umesto reklamirane, naručene i plaćene robe stigao mi je samo deo te robe (aparata). To mi se GODINAMA tj NIKADA nije desilo sa Alliexpresom a kupio sam stotine proizvoda? Šta da uradim, koja su moja prava i mogućnosti?

Odgovor
Zaštitnik potrošača

Prevare za robu kupljenu preko interneta, posebno preko društvenih mreža, sve su češće, ali kupci u ovom slučaju ne mogu da računaju da će ostvariti prava koja im garantuje Zakon o zaštiti potrošača.  U slučaju da je roba kupljena od neregistrovanog trgovca, kupcima preostaje da to prijave Odeljenju za visokotehnološki kriminal pri MUP-u i podnesu privatnu tužbu

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem