Pitanje čitaoca

Dalibor Tošić, Pukovac
11. novembar 2019.

Naručili smo patike na internetu preko sajta Patika shop po ceni od 6.350 a poslali su mi patike od 2.500  din. Kad sam ih kontaktirao da kazem da to nisu te patike, obećali su mi da ce mi poslati zamenu. Kao navodno slučajno je doslo do greške. Obećali su za dva dana. Čekao sam po ceo dan ali od njih ni traga ni glasa.

Nisu se javljali kad sam zvao na mobilni. Odmah su me blokirali na instagramu. Poslao sam sa ženinog profila poruku isto su i nju blokirali.I tako sa nekoliko profila ali čim otvore poruku blokiraju. Menjali su ime sajta svakog dana. Čista prevara.Hteo bih da se stane na put takvim prevarantima

 

Odgovor
Zaštitnik potrošača

U ovakvim slučajevima, s obzirom na to da nije reč o registrovanom trgovcu, jedino što vam preostaje da sve prijavite Ministarstvu trgovine i policiji u odeljenju za visokotehnološki kriminal. 

U Ministarstvu je za to nadležna Tržišna inspekcija.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem