Pitanje čitaoca

Mirjana A. Beograd
21. novembar 2019.

Molim vas da mi kažete da li mogu da raskinem ugovor sa kablovskim operaterom Orion iz sledećeg razloga:Živela sam kod majke i sklopila ugovor sa njima za korišćenje njihovih usluga juna meseca 2018 godine.1.8.2019 moja majka je preminula i ja sam napustila stan dok se ne završi ostavinski postupak.

Kada sam im se pre mesec dana obratila sa zahtevom rekli su mi da ne mogu da raskinem ugovor, mogu samo da "prenesem "tamo gde sam se odselila. Medjutim,ja sam sada kod ćerke koja već ima ugovor sa drugim operaterom. Šta da radim a da ne plaćam usluge koje ne koristim, a i sami su isključili prijem zbog neplaćena dva računa.?

Odgovor
Zaštitnik potrošača

Na žalost, to nije razlog zbog kog možete raskinuti ugovor. Ukoliko ne platite račune, mogu vam aktivirati prinidnu naplatu. Da je ugovor bio sklopljen na ime vaše pokojne majke, u tom slučaju biste uz izvod iz matične knjige umrlih mogli da prekinete saradnju.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem