Sva pitanja naših čitalaca na jednom mestu

Tomislav B. Vrbas
20. april 2020.

Dobar dan, zanima me ovaj članak o plaćanju kirije, da li to važi i za nas koji smo kao podstanari? Da nismo u dužnosti da plaćamo kiriju stana dok je vanredno stanje?  

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Radiša Z. Beograd
18. april 2020.

Želeo bih da Vas kao prvo pitam za "podizače cena"...mogu li kod Vas da prijavim cenu maske za zaštitu. 100 dinara 1 maska?! Da li je to OK? U prilogu dostavljam redakciji i original račun...  

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Mirjana K. Banatski Karlovac
30. mart 2020.

Uplatila sam letovanje januara meseca u celosti iznos 212 000 niti mogu da otkazem niti zele da saradjuju samo mi govore da novac ne vracaju da li mozete da mi kazete sta da radim? Unapred se zahvaljujem

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Slavica R. Sombor
20. mart 2020.

Već dva puta mi se dogodilo da sam reklamirala proizvode trgovcima u roku od šest meseci od kupovine. U oba slučaja trgovac nije želeo da vrati novac i ubeđivali su me kako nemam pravo da biram i da ja odlučujem da li će mi oni vratiti novac. Dakle, prihvate reklamaciju, a onda zahtevaju da uzmem proizvod u zamenu. Novac niko ne da. Kako da se ponašamo u takvim situacijama i da li u tom slučaju možemo da se obratimo tržišnoj inspekciji?

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Mladen G. Arilje
12. mart 2020.

Kupio sam televizor, a uz njega dobio i garantni list u kome se davalac garancije obavezuje da će izvršiti popravku ili zamenu u roku od godinu dana od kupovine i na poleđini se nalazi spisak ovlašćenih servisera. Televizor se pokvario posle četiri meseca. Šta da radim i kako da najlakše ostvarim svoja prava?

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Goran Z. Pančevo
2. mart 2020.

Supruga je pre oko 2 meseca kupila peglu. Međutim već kod prvog korišćenja pegla je počela da curi. Ja sam odneo peglu u ovlašćeni servis na popravku, jer je garancija 2 godine. Dva puta su serviseri pokušali da otklone kvar, ali uvek se ponavljala ista greška. Posle drugog servisa dobili smo novu peglu (isti tip), ali je kvar bio identičan. Kakva je dalja procedura, odnosno da li supruga i ja možemo da uzmemo novi model pegle u istoj radnji, spremni smo i da doplatimo ako treba Hvala na razumevanju.

Pogledaj celo pitanje i odgovor

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem