Sva pitanja naših čitalaca na jednom mestu

Jovana P. Surdulica
31. januar 2020.

Reklamirala sam proizvode trgovcima u roku od šest meseci od kupovine i to dva puta. U oba slučaja trgovac nije želeo da vrati novac. Naprotiv ubeđivali su me da nemam pravo da biram i da ja odlučujem da li će mi oni vratiti novac ili ne.   Dakle, prihvate reklamaciju, a onda zahtevaju da uzmem proizvod u zamenu. Novac niko ne da. Šta bi trebalo da radimn u takvim situacijama i da li u tom slučaju možemo da se obratimo tržišnoj inspekciji?  

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Kristijan G. Majdanpek
23. januar 2020.

Kupio sam kompjuter koji se pokvario posle nekoliko meseci. Imao sam spisak ovlašćenih servisa i direktno sam se njima obratio. Popravili su uređaj ali je ubrzo ponovo došlo do novog kvara koji mi servis sada nije prihvatio. Da li sam imao pravo na zamenu i da li bi bilo bolje da sam se obratio trgovcu?  

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Živorad K. Niš
17. januar 2020.

Kompjuter mi se pokvario posle nekoliko meseci od kupovine. Imao sam spisak ovlašćenih servisa i direktno sam se njima obratio. Popravili su uređaj ali je ubrzo ponovo došlo do novog kvara koji mi servis sada nije prihvatio. Da li sam imao pravo na zamenu i da li bi bilo bolje da sam se obratio trgovcu?

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Ivana B. Stara Pazova
8. januar 2020.

Kupila sam tašnu i posle mesec dana se potpuno raspala, kao da nije šivena nego lepljena. Kada sam otišla kod trgovca nisu imali objašnjenje, kao nije do njih i ostalo je da će mi se javiti kada se raspitaju kod proizvođača. Koja su moja prava?

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Mirjana A. Beograd
21. novembar 2019.

Molim vas da mi kažete da li mogu da raskinem ugovor sa kablovskim operaterom Orion iz sledećeg razloga:Živela sam kod majke i sklopila ugovor sa njima za korišćenje njihovih usluga juna meseca 2018 godine.1.8.2019 moja majka je preminula i ja sam napustila stan dok se ne završi ostavinski postupak. Kada sam im se pre mesec dana obratila sa zahtevom rekli su mi da ne mogu da raskinem ugovor, mogu samo da "prenesem "tamo gde sam se odselila. Medjutim,ja sam sada kod ćerke koja već ima ugovor sa drugim operaterom. Šta da radim a da ne plaćam usluge koje ne koristim, a i sami su isključili prijem zbog neplaćena dva računa.?

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Dalibor Tošić, Pukovac
11. novembar 2019.

Naručili smo patike na internetu preko sajta Patika shop po ceni od 6.350 a poslali su mi patike od 2.500  din. Kad sam ih kontaktirao da kazem da to nisu te patike, obećali su mi da ce mi poslati zamenu. Kao navodno slučajno je doslo do greške. Obećali su za dva dana. Čekao sam po ceo dan ali od njih ni traga ni glasa. Nisu se javljali kad sam zvao na mobilni. Odmah su me blokirali na instagramu. Poslao sam sa ženinog profila poruku isto su i nju blokirali.I tako sa nekoliko profila ali čim otvore poruku blokiraju. Menjali su ime sajta svakog dana. Čista prevara.Hteo bih da se stane na put takvim prevarantima  

Pogledaj celo pitanje i odgovor

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem