Sva pitanja naših čitalaca na jednom mestu

Mirjana A. Beograd
21. novembar 2019.

Molim vas da mi kažete da li mogu da raskinem ugovor sa kablovskim operaterom Orion iz sledećeg razloga:Živela sam kod majke i sklopila ugovor sa njima za korišćenje njihovih usluga juna meseca 2018 godine.1.8.2019 moja majka je preminula i ja sam napustila stan dok se ne završi ostavinski postupak. Kada sam im se pre mesec dana obratila sa zahtevom rekli su mi da ne mogu da raskinem ugovor, mogu samo da "prenesem "tamo gde sam se odselila. Medjutim,ja sam sada kod ćerke koja već ima ugovor sa drugim operaterom. Šta da radim a da ne plaćam usluge koje ne koristim, a i sami su isključili prijem zbog neplaćena dva računa.?

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Dalibor Tošić, Pukovac
11. novembar 2019.

Naručili smo patike na internetu preko sajta Patika shop po ceni od 6.350 a poslali su mi patike od 2.500  din. Kad sam ih kontaktirao da kazem da to nisu te patike, obećali su mi da ce mi poslati zamenu. Kao navodno slučajno je doslo do greške. Obećali su za dva dana. Čekao sam po ceo dan ali od njih ni traga ni glasa. Nisu se javljali kad sam zvao na mobilni. Odmah su me blokirali na instagramu. Poslao sam sa ženinog profila poruku isto su i nju blokirali.I tako sa nekoliko profila ali čim otvore poruku blokiraju. Menjali su ime sajta svakog dana. Čista prevara.Hteo bih da se stane na put takvim prevarantima  

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Vladimir Jontić, Novi Beograd
11. oktobar 2019.

Naručio sam i platio reklamirani proizvod na fb slično naručivanju i plaćanju na Alliexpresu. Umesto reklamirane, naručene i plaćene robe stigao mi je samo deo te robe (aparata). To mi se GODINAMA tj NIKADA nije desilo sa Alliexpresom a kupio sam stotine proizvoda? Šta da uradim, koja su moja prava i mogućnosti?

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Dragan Slavnić Niš
10. oktobar 2019.

Mislim da nas proizvođači obmanjuju tako što smanjuju količinu proizvoda u pakovanju, ali ne i cenu. Na težini su izgubili gotovo svi proizvodi. Danas ima manje supe u kesici, jogurta u čašici, pa čak i kikirikija u pakovanju nego što je to bilo ranije. Da li je to po zakonu?  

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Slavka Ostojić, Valjevo
18. septembar 2019.

Imam ugovorenu obavezu do juna da plaćam telefonski račun. Nisam uzela telefon na moje ime, a za muža koji je sad preminuo neću imati sredstava da plaćam. Odgovorite mi šta da radim? Telekom Srbija je u pitanju.

Pogledaj celo pitanje i odgovor
Senka Matović, Novi Sad
24. jul 2019.

Kupila sam detetu cipele u jednoj privatnoj prodavnici u Novom Sadu, ali su mu male. Otišla sam da ih zamenim, ali nije bilo odgovarajućeg broja. Tražila sam povrat novca jer mi se ništa drugo nije svidelo, ali su me odbili i rekli da nisu u obavezi čak ni da mi zamene kupljenu robu, a još manje da mi vrate pare. Šta mogu da učinim, koja su moja prava?  

Pogledaj celo pitanje i odgovor

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem