DA VAS RAČUN U KAFANI NE IZNENADI: Obavezno tražite cenovnik pre porudžbine

DA VAS RAČUN U KAFANI NE IZNENADI: Obavezno tražite cenovnik pre porudžbine Shutterstock
nedelja, 28. 07. 2019. u 14:43
Popili ste piće ili večerali u nekom kafiću ili restoranu, ali kada vam je stigao račun, doživeli ste neprijatno iznenađenje. Da ne biste došli u takvu situaciju, obavezno, ukoliko ga nema na stolu, tražite cenovnik pre porudžbine jer je ugostitelj u obavezi to da učini

Trgovac je dužan da u ugostiteljskom objektu za pružanje usluga ishrane i pića na stolovima istakne ili preda cenovnik svakom potrošaču pre prijema porudžbine, a na zahtev potrošača i prilikom plaćanja. Trgovac je dužan da cenovnik hrane i pića istakne i na ulazu u ugostiteljski objekat.

Trgovac je dužan da u ugostiteljskom objektu za smeštaj (hotel, motel, turističko naselje, kamp, pansion, hostel, prenoćište, odmaralište, kuća, apartman, soba i slično) istakne:

1) prodajnu cenu smeštaja, pansiona i polupansiona i iznos boravišne takse na vidljivom mestu, u svakoj sobi i na recepciji;
2) prodajnu cenu hrane i pića u cenovnicima koji moraju biti dostupni potrošačima u dovoljnom broju primeraka i na mestima na kojima se potrošači uslužuju.

Ako je u ugostiteljskim objektima iz omogućena upotreba sredstava komunikacije na daljinu, trgovac je dužan da pored tog sredstva istakne cenu upotrebe po jedinici vremena ili prodajnu cenu jednog korišćenja.

Cene za pružene usluge obuhvataju naknadu za pruženu uslugu i dodatne troškove.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem