RASPALE SE PATIKE, POKVARIO TELEVIZOR POD GARANCIJOM: Ovo su vaša zakonska prava i rokovi

RASPALE SE PATIKE, POKVARIO TELEVIZOR POD GARANCIJOM: Ovo su vaša zakonska prava i rokovi Informer
nedelja, 11. 08. 2019. u 17:22
Kupili ste uređaj koji se pokvario posle mesec-dva dana korišćenja. Pukla vam je tek kupljena patika, a majica se raspala posle prvog pranja. Koja su vaša zakonska prava?

Najpre izjavite reklamaciju prodavcu kod koga ste robu kupili, uz dostavu računa. Obavezno uzmite potvrdu o reklamaciji - prema Zakonu o zaštiti potrošača, prodavac je dužan da vodi knjigu reklamacija i da vam izda potvrdu da ste reklamirali robu.

Prodavac je dužan da se o vašem zahtevu izjasni u roku od osam dana od dana kada je izjavljena reklamacija. Ukoliko vam ne odgovori u roku od osam dana - obratite se Tržišnoj inspekciji, uz dostavu potvrde. Prodavac je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije.

U prvih šest meseci imate pravo da vam trgovac zameni ili popravi robu ili vrati novac u iznosu koji ste platili. Popravka robe je moguća samo uz vašu izričitu saglasnost. Važno je da potrošači znaju da se ovo pravilo primenjuje u periodu od dve godine od trenutka kada su preuzeli robu.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem