DODOGOVORILI STE JEDNU CENU, TRGOVAC TRAŽI DA PLATITE JOŠ? Evo šta vam je činiti!

DODOGOVORILI STE JEDNU CENU, TRGOVAC TRAŽI DA PLATITE JOŠ? Evo šta vam je činiti! Shuterstock
ponedeljak, 13. 01. 2020. u 14:52
Da li potrošač mora da plati bilo kakve dodatne troškove ako za to nije dao saglasnost?

Odgovor: NE

Potrošač nije dužan da plati bilo kakav oblik dodatnih troškova, uključujući i poštanske i troškove transporta ako za to trgovac nije dobio izričitu saglasnost potrošača za konkretne dodatne troškove pored ugovorene naknade za glavnu ugovornu obavezu trgovca.

Trgovac je dužan da saglasnost potrošača iz stava 1. ovog člana pribavi pre nego što se potrošač obaveže ugovorom ili ponudom.

Ako trgovac nije dobio izričitu saglasnost potrošača za dodatne troškove, već ga je obavestio pomoću podrazumevane opcije koja zahteva da je potrošač odbije kako bi izbegao njihovo plaćanje, potrošač nije dužan da plati naknadu trgovcu za dodatne troškove.

Ukoliko je već platio trgovcu dodatne troškove, potrošač ima pravo na povraćaj novca.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs
 
Perica
21.01.2020. / 16:06

A kako se ostvaruje pravo na povraćaj novca ukoliko trgovac ne želi da ga vrati već pričom razvodnjava situaciju kako bi dobio na vremenu ili odbija da stupi u kontakt sa vama? Ili npr. hipotetički šalje kupca u ovlašćeni servis gde će mu zameniti uređaj za onaj koji je tražio itd.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem