
PRODAVAC VAM ZBOG AMBALAŽE ODBIJA REKLAMACIJU?! Ovo su vaša zakonska prava!

Kupljena roba vam ne odgovara ili se pokvarila i želite da je reklamirate trgovcu koji vam je istu prodao. Pitate se da li je prilikom reklamacije obavezna ambalaža?
Odgovor: NE! Ukoliko vas neko uslovljava amabalažom, pozovite se na svoja zakonska prava.
- U Zakonu o zaštiti potrošača navodi se da nemogućnost potrošača da dostavi ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog odbijanja otklanjanja nesaobraznosti.
Članom 56. stav 10. prodavac nema pravo da uslovljava prihvatanje izjave o reklamaciji u pogledu nesaobrazne robe, niti da uslovljava rešavanje reklamacije u korist potrošača tj. otklanjanje nesaobraznosti dostavljanjem originalne ambalaže kupljenog proizvoda.
Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE
Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
Najnovije informacije na portalu Informer.rs
Pročitajte još
SMARAJU VAS TRGOVCI, DOLAZE NA KUĆNA VRATA?! Niste sami Zakon je na vašoj strani, evo šta kaže
VIDELI STE JEDNU CENU NA RAFU, A KASI DRUGU? Ne prelazite olako preko toga, ovo morate da uradite
OSEĆATE SE PREVARENO, TUŽIĆETE TRGOVCA?! Pre nego zaglavite na sud, znajte da postoji rešenje

