PRODAVAC VAM ZBOG AMBALAŽE ODBIJA REKLAMACIJU?! Ovo su vaša zakonska prava!

PRODAVAC VAM ZBOG AMBALAŽE ODBIJA REKLAMACIJU?! Ovo su vaša zakonska prava! Shutterstock
utorak, 28. 01. 2020. u 12:19
Kupljena roba vam ne odgovara ili se pokvarila i želite da je reklamirate trgovcu koji vam je istu prodao. Pitate se da li je prilikom reklamacije obavezna ambalaža?

Odgovor: NE! ​ Ukoliko vas neko uslovljava amabalažom, pozovite se na svoja zakonska prava.

- U Zakonu o zaštiti potrošača navodi se da nemogućnost potrošača da dostavi ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog odbijanja otklanjanja nesaobraznosti.

Članom 56. stav 10. prodavac nema pravo da uslovljava prihvatanje izjave o reklamaciji u pogledu nesaobrazne robe, niti da uslovljava rešavanje reklamacije u korist potrošača tj. otklanjanje nesaobraznosti dostavljanjem originalne ambalaže kupljenog proizvoda.

 
Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE
 
Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
 
Najnovije informacije na portalu Informer.rs

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem