NEMOJTE DA VAS LAŽU: Robu plaćate isključivo po ceni koja je uz nju istaknuta, to je vaše pravo!

Koliko puta vam se desilo da ste uzeli neku robu sa rafa u prodavnici samo zato što je ispod nje cena bila više nego prihvatljiva
Onda vam se verovatno bar jednom desilo da ste na kasi doživeli neugodno iznenađenje kada vam je prodavac saopštio da je roba skuplja i da ima drugu cenu, a ne onu koja je bila istaknuta uz proizvod na rafu. Mogu li trgovci da naplate robu po ceni većoj od cifre koja je istaknuta na proizvodu?
ODGOVOR: Ne
Trgovac je obavezan da robu proda po ceni koja je istaknuta na proizvodu ili prodajnom mestu. To se odnosi i na raf u radnji i na sajt u elektronskoj prodavnici.
Potrošači ne treba da pristanu da plate veću cifru od one koja je naznačena već to treba da prijave inspekciji ili organizacijama za zaštitu potrošača. Prodavcima su zaprećene kazne za nejasno istaknute ili pogrešno postavljene cene.
Često se dešava i da su one izmešane na rafu. Međutim, kupci se retko žale na ove probleme. Često, prilikom većih nabavki, tek kada stignu kući na računu vide da im je drugačije naplaćeno.
Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE
Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
Najnovije informacije na portalu Informer.rs


Nikola
12.04.2020. / 12:56Čista laž,kupovao sam preko interneta po jednoj istaknutoj ceni a onda obavešten da je cena drastično veća.Probao sam da tražim isporuku po dogovorenoj ceni,bio sam odbijen.Žalio sam se tržišnoj inspekciji i ne samo da nisam dobio artikl po ugovorenoj ceni već sam bio predmet osvete dotičnog trgovca koji je spamovao moju firmu lošim ocenama na google business sajtu,slao mi stvari poručene online na moju adresu sa mojim podatcima koje nisam poručio i zvao me na mobilni telefon sa inostranih brojeva u 3 ujtru noćima za redom.Ko štiti potrošače koji traže svoja prava od osvete trgovaca?