SKANDALOZAN POSTUPAK MOBILNOG OPERATERA: Telenor zaštitio sebe, poturio lažnu izjavu!

SKANDALOZAN POSTUPAK MOBILNOG OPERATERA: Telenor zaštitio sebe, poturio lažnu izjavu! printscreen
subota, 28. 09. 2019. u 14:09
Zvonku Pulisaku prilikom reklamacije rutera izdali su papir na kome, između ostalog, piše da se dobrovoljno odriče zamenskog uređaja dok je njegov u servisu, iako je pravi razlog to da oni nisu imali da mu ga ponude

Kompanija "Telenor" prisiljava korisnike da potpišu izjavu koju nikada nisu dali kako bi zaštitili sebe. Tako su Zvonku Pulisaku poturili papir na kome, između ostalog, piše da se dobrovoljno odriče zamenskog uređaja dok je njegov u servisu, iako je pravi razlog to da oni nisu imali da mu ga ponude.

Ova skandalozna situacija Pulisaku se dogodila kada je u "Telenorovu" poslovnicu odneo pokvareni ruter za kućni internet da mu poprave. Kada je zatražio zamenski uređaj kako bi mogao da koristi internet dok mu popravljaju stari, prodavac mu je rekao da trenutno nemaju nijedan slobodan ruter.

"Telenor" je ovde evidentno prekršio zakon i načinio čitav niz prekršaja: zloupotrebio je svoj položaj, doveo potrošače u zabludu, a ovo je i jasan primer nepoštene poslovne prakse NOPS

Odmah nakon toga poturio mu je da potpiše papir na kome je, između ostalog, pisalo: "Korisnik svojim potpisom potvrđuje da je saglasan da nije želeo da preuzme zamenski uređaj"?!
 

Lažna izjava
 

Pulisak je na svom Tviter nalogu izneo ozbiljnu optužbu na račun ovog operatera.
- U poslovnici "Telenora" predao sam 4G Huawei kućni ruter kako bi ga poslali na servis. Na moje molbe da mi se omogući bilo kakav zamenski ruter, zaposleni su mi rekli da nemaju da mi daju zamenski uređaj.

InformerDN

 

Zanimljivo je onda da na potvrdi o prijemu uređaja na servis stoji da sam saglasan da nisam želeo da preuzmem zamenski uređaj. Još je zanimljivije što vaš automatski sistem ne omogućava da umesto rutera mobilni telefon bude zamenski uređaj - ogorčen je Zvonko.

Na ove njegove pritužbe, iz "Telenora" su mu odgovorili da će njegov uređaj biti popravljen za par dana, ni ne dotičući se činjenice da obmanjuju svoje potrošače.

- Servisiranje se uglavnom završava u roku od par dana, a karticu nesmetano možeš da koristiš u drugom aparatu - rekli su u "Telenoru".

Na moje molbe da mi se omogući bilo kakav zamenski ruter, zaposleni su mi rekli da nemaju da mi ga daju
Zvonko Pulisak

Ovaj primer nepoštene poslovne prakse šokirao je sve, pa i domaće stručnjake iz oblasti zaštite potrošača.
 

Niz prekršaja
 

U Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) ističu da su u "Telenoru" ovim postupkom počinili čitav niz prekršaja i apeluju na inspekcije da reaguju.

- Ovo je neverovatno! Sve domaće i strane kompanije služe se ovakvim i sličnim trikovima. Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i inspekcija moraju pod hitno da reaguju na ovakve prekršaje.

InformerDN

 

Očigledno da nemamo dobru kaznenu politiku čim se ovakve stvari i dalje događaju. "Telenor" je ovde evidentno prekršio zakon i načinio čitav niz prekršaja: zloupotrebio je svoj položaj, doveo potrošače u zabludu, a ovo je i jasan primer nepoštene poslovne prakse - kažu u NOPS-u.

Oni napominju da nadležni treba da uvedu novine uz pomoć kojih će inspekcije moći brže i efikasnije da kažnjavaju prekršaje.

- Upravo zbog ovakvih slučajeva mi smo predložili uvođenje prekršajnog naloga kako bi odgovorni bili kažnjeni. Mi konstantno ukazujemo na propuste, ali ništa se ne dešava nakon toga - smatraju u NOPS-u.

 

Prijavite slučaj, idemo na sud
 

U Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije kažu da potrošači ovakve slučajeve zloupotrebe treba da prijave jednoj od organizacija za zaštitu potrošača.

- Svi potrošači kojima se desi ovakva ili slična situacija bez razmišljanja treba istog trenutka da pozovu našu organizaciju. Mi ćemo ih posavetovati šta treba da rade i pokrenuti postupak na sudu - smatraju u NOPS-u.
 

TELENOR NAS DERE NA TAKSI POZIVIMA: Za pet minuta razgovora naplaćuju čak 300 dinara

PRAVE NAS MAGARCIMA: Namamili klijente besplatnim računom, sad ga naplaćuju

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem