SBB PLJAČKA, POTROŠAČI OGORČENI: Najskuplji paket ne daje net u celom stanu, kriv im raspored soba!?

SBB PLJAČKA, POTROŠAČI OGORČENI: Najskuplji paket ne daje net u celom stanu, kriv im raspored soba!? Informer ZP
četvrtak, 03. 10. 2019. u 14:29
Dragan M. iz Beograda kupio je "EON premijum" paket za 4.999 dinara mesečno koji nudi najjači internet, sve kanale, vraćanje kanala...što se ispostavilo kao laž * Da bi u celom stanu imao internet mora da dokupi još jedan ruter od 5.000 dinara, rekli mu u SBB-u

Aktuelni "EON" paketi, koje kompanija "SBB" reklamira na sav glas, najobičnija su prevara! Naime, čak i ako uzmete najskuplji "EON premijum" - koji na akciji košta čak 4.999 dinara mesečno i u kome vam obećavaju sve kanale, najbolji internet i fiksni telefon - lako se može dogoditi da nemate internet vezu u čitavom stanu. Tako nešto nezamislivo je u sadašnjem digitalnom dobu čak i za najskromnije pakete.

Da sve bude gore, kako su nam ispričali prevareni čitaoci, kada se požalite "SBB-u" da internet imate samo u polovini stana, oni vam daju obrazloženje da vam nekretnina „ima loš položaj i raspored zidova" i da zbog toga morate da kupite još jedan ruter koji košta oko 5.000 dinara (!?).

Nasamareni potrošači

Jedan od naših prevarenih i razocaranih citalaca Dragan.M iz Beograda odlučio se da u svom novom stanu instalira "EON premijum" paket, ali mu se obećani raj vrlo brzo pretvorio u noćnu moru.

- To reklamiraju kao nešto najbolje na čemu imate sve moguće kanale, najbrži internet koji postoji, vraćanje programa sedam dana unazad, fiksni telefon i ko zna šta još... Kada sam odlučio da se lično raspitam pre potpisivanja ugovora, takođe su mi rekli da je ovo fenomenalan paket u kojem ću dobiti više nego bilo gde drugde.

Uzeo sam najskuplji paket za koji su mi obecavali kule i gradove i najbolji internet, a ispostavilo se da ne mogu da imam konekciju čak ni u celom stanu
Dragan M. iz Beograda

Pogotovo su mi nahvalili internet i ubeđivali me da je to najjači mogući protok. Svidela mi se ta ponuda i odlučio sam se za taj paket iako je skup, ali su veoma brzo počeli problemi.

Već prvog dana smo žena i ja primetili da nemamo internet u dve sobe. Pomislili smo da je kvar i odmah smo kontaktirali sa "SBB" koji je poslao svoje majstore.

Oni su pogledali o čemu se radi i rekli mi da nemam signal u sobama jer stan "ide u ge"!? Bio sam šokiran, jer ne shvatam kakve veze ima položaj stana i raspored zidova sa internetom i pitao ih kako da rešimo problem. Oni su mi mrtvi hladni rekli da moram da uzmem još jedan ruter što košta dodatnih 5.000 dinara- rekao nam je naš sagovornik i dodao:

- Nisam mogao da verujem šta mi pričaju. Uzeo sam najskuplji paket za koji su mi obećavali kule i gradove i najbolji internet, a ispostavilo se da ne mogu da imam konekciju čak ni u celom stanu.

Informer ZP

 

To valjda u 2019. godini imate sa bilo kojim vaj- faj internetom. Uz to, na 5.000 dinara mesečno, što nije mali novac, morate da platite još 5.000 dinara za dodatni ruter. I to za obični stan, pa šta bi bilo da neko hoće to da stavi u kuću od dva ili tri sprata, verovatno bi morao da plati još pet rutera! Ovo je klasična prevara, ali sam to nažalost shvatio kasno kada sam već nasamaren- kaže naš razočarani čitalac.

Nedopustivo je da nakon ugovora i ugradnje rutera u SBB kažu da dokupite još jedan ruter, a da vam to niko nije ranije pomenuo
Petar Bogosavljević

Predsednik Pokreta za zaštitu potrošaca Srbije Petar Bogosavljević naglašava da je ovo tipican primer kršenja Zakona o zaštiti i pravima potrošaca i da kablovski operater SBB svoje korisnike dovodi u zabludu.

- Ovo je ozbiljan propust u poslovanju ove kompanije. Kada korisnik potpisuje ugovor, druga strana je dužna da do detalja objasni sve stavke, da tačno istakne šta se placa, koliko i koja se usluga dobija za tu cenu. Čak, ukoliko ima i mogućih odstupanja, u SBB su bili u obavezi da to istaknu. Ne mogu oni, tako skup paket, da predstavljaju kao najbolji izbor i da nakon potpisanog ugovora, potrošač ipak shvati da to nije to.

Ako su tvrdili da je to najbolji i najbrži internet, onda je klijent to morao i da dobije, a ne da dode do ovakve obmane. I, da zbog, neosnovanog razloga, kao što je položaj stana, on nema u svim prostorijama internet. Ovo je ozbiljno kršenje zakona i dovođenje potrošača u zabludu - naglašava Bogosavljević i ističe:

Shutterstock

 

- Nedopustivo je da nakon ugovora i ugradnje rutera u SBB kažu da dokupite još jedan ruter, a da vam to niko nije ranije pomenuo. Klijent ima pravo i na žalbu i na reklamaciju koja ne sme biti odbijena. Ili, recimo, da u ovom slucaju, dobije još jedan ruter o trošku kablovskog operatera, kako bi mu ceo stan bio pokriven signalom - smatra naš sagovornik. 

Kazna za SBB

- Ponuda je bila jasna i potrošac je na osnovu onogaPotpredsednik Nacionalne organizacije potrošaca Srbije (NOPS) Zoran Nikolić smatra da je ovo apsolutno nedozvoljena radnje od strane operatera SBB koja zaslužuje sankcije. što mu je ponudeno prihvatio da uzme "Eon premijum" paket. Nigde nije pomenuto da zbog položaja zidova možda nece imati dostupan internetsvuda. Zbog ovakvog propusta i greške ovog operatera, potrošac itekako ima osnova za žalbu, cak i da pravdu potraži na sudu. Smatram da zbog ovakvog poslovanje SBB mora da snosi neke rigorozne sankcije - kaže Nikolić. 

SBB slagao i naše novinare

Kako bismo proverili tvrdnje naših čitalaca, pozvali smo kol-centar kompanije SBB i kao potrošaci smo se raspitali o "EON premijum" paketima. U desetominutnom razgovoru SBB-ovi operateri su i nas slagali identično kao i sve citaoce koji su nam se požalili.

- To vam je ubedljivo najbolji paket i ništa više od toga vam ne treba. Takav paket ne možete da dobijete ni kod jednog drugog provajdera. Uz maksimalan broj kanala imate najbolji moguci internet i fiksni telefon. Svi koji su ga do sada instalirali su prezadovoljni- u dahu nam je izdeklamovao operater.

KLIJENTI SE ŽALE, KRADU IM STRUJU: Postupak protiv SBB zbog nepoštene poslovne prakse

Kada smo rekli da imamo stan veličine oko 100 kvadrata i upitali da li će biti signala u svim prostorijama, dobili smo sledeći odgovor.

- Naravno da ćete imati internet u celom stanu nebitno koliko je. Pa ovaj protok je toliko jak da i kuću može da pokrije. Nikada nismo imali pritužbe na ovaj internet jer je zaista najbolji- ponovo su nas obmanuli u kompaniji SBB.
 

Traže doplatu za svaki TV
 

Kablovski opeterater SBB, osim što "potkrada" svoje korsnike za internet, u Eon premijum paketu uskraćuje im pravo i vraćanja programa unazad na više od jednog televizora. Naime, iako pre potpisivanja ugovora jasno naznače da je zbog ovog najskupljeg paketa ova opcija moguća na svim uređajima u kući, u praksi je to drugačije.

Public

 

- U ponudi je jasno pisalo da ću na svim televizorima u kući moći da vraćam program sedam dana unazad. Međutim, i kod ove usluge je nastao problem. Na televizoru koji je priključen na modem, vraćanje unazad radi bez problema, međutim u svim ostalim sobama kada to isto probam, na ekranu piše da je ta opcija onemogućena.

NE DAJTE DA VAS PRAVE BUDALAMA: SBB za svaki prekid mora da vam umanji račun!

Odmah sam pozvao korisnički servis i objasnio kako stvari stoje, a oni su mi bez pardona rekli da mi je jedino rešenje da kupim za svaki televizor po jedan modem, a cena po komadu je 4.000 dinara. Bruka i sramota, da ne govorim, da mi to u poslovnici SBB niko nije nagovestio, kada sam uzimao paket, vec su mi ispricali potpuno suprotno da je to najbolje i da ću imati sve - ispričao je naš sagovornik.

SBB POKUŠAVA DA POTKRADA SVOJE KORISNIKE: Šalju nam veće račune, pa ako prođe, prođe

Zaštitnik potrošača ovde možete da pratite i na Fejsbuku!

Saša
13.02.2020. / 22:50

Plaćam u paketu trio silver internet 50mb/s,a isporučuju jedva 20mb/s,problemi nastaju kad se povežem o na wi fi nas dvoje.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem