NIKAD NE ODUSTAJTE: Uz zamenu cipela moguće je da dobijete i razliku u ceni, ovo je svetli primer

NIKAD NE ODUSTAJTE: Uz zamenu cipela moguće je da dobijete i razliku u ceni, ovo je svetli primer pexels.com
sreda, 12. 02. 2020. u 13:13
Pozitivno iskustvo naše čitateljke pokazuje da na našem tržištu ima i svetlijih primera i da pravila koja idu u korist kupaca stižu i ovde sa stranim trgovinskim lancima

– Kupila sam kožne cipele pre mesec dana u poznatom poljskom lancu obuće koji kod nas već ima veliki broj radnji. Dogodilo se da se na jednoj cipeli odšio ukrasni kaiš, ali sam pomislila da bih možda mogla da zamenim, jer je na takvom mestu da bi se tokom obuvanja u budućnosti potpuno otkinuo. Uzela sam račun (platila sam cipele 4.999 dinara) i došla u radnju – priča naša čitateljka.

Iako je, dodaje, mislila da će se i ova reklamacija završiti mučnim ubeđivanjem s trgovcem, prijatno se iznenadila. Mladić koji je stajao za kasom je pogledao cipele, uzeo račun i odmah počeo da popunjava reklamacioni list.

– Tražio mi je da potpišem zahtev, a onda dodao da sačekam minut, jer je reklamacija već odobrena. Od koleginice je tražio da donese isti par obuće, jer sam ja tražila zamenu i spakovali su ih u kesu.

Oduševila sam se, ali to nije bio kraj, jer me je ovaj mladić zamolio da se strpim još nekoliko trenutaka i još mi se izvinjavao ako dugo čekam – nastavlja u dahu naša sagovornica. Usledio je šok, makar kada je reč o našim trgovcima i reklamacijama koje se u malobrojnim prilikama završe ovako jednostavno.

Budući da su ove cipele trenutno bile snižene i umesto 4.999 dinara, koliko ih je platila u decembru, koštale su 3.299 trgovac joj je vratio razliku u ceni, pa je ona iz radnje izašla sa 1.700 dinara i novim cipelama. Za naše prilike potpuno neuobičajeno.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem