NBS DOBILA SKORO 2.000 PRITUŽBI: Evo na šta su se građani Srbije u protekloj godini najviše žalili

NBS DOBILA SKORO 2.000 PRITUŽBI: Evo na šta su se građani Srbije u protekloj godini najviše žalili Shutterstock
petak, 21. 02. 2020. u 18:01
U prošloj godini Narodna banka Srbije dobila je 1.976 pritužbi korisnika na rad davalaca finansijskih usluga i banaka, od čega je 280 osnovanih, a o 399 se odlučuje, navodi se u godišnjem izveštaju koji je objavila NBS

Od ukupnog broja na postupanje društava za osiguranje bilo je 53,8 procenata pritužbi, dok je 46 procenata na postupanje banaka, dok je ostatak pritužbi bio na postupanje platnih institucija i društava za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondovima.

U godišnjem izveštaju o podnetim pritužbama i prigovorima na rad davalaca finansijskih usluga i postupanje banaka u oblasti zaštite korisnika finansijskih usluga, NBS navodi da je ukupno bilo 280 osnovanih pritužbi, 1.297 su bile neosnovane, a 399 ih je u postupku. Pritužbe na rad banaka najviše su se odnosile na kredite, zatim platne račune i usluge, pa platne kartice.

Kod osiguranja 970 pritužbi je bilo na neživotno osiguranje, a 84 na životno osiguranje. Za neživotno osiguranje najviše pritužbi bilo je u oblasti autoodgovornosti, a slede osiguranja od nesrećnog slučaja.

Tokom 2019. godine pred NBS je bio i 271 predlog za posredovanje, od toga su strane u postupku prihvatile predloge u 77 slučajeva. NBS navodi da je dve trećine postupaka posredovanja bilo za osiguranja, a ostalo za banke.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem