ZBUNILA VAS OBJAVA PRILIKOM PROVERE UPLATE? Bez brige dobijate 100 evra, evo objašnjenja!

ZBUNILA VAS OBJAVA PRILIKOM PROVERE UPLATE? Bez brige dobijate 100 evra, evo objašnjenja! printscreen
ponedeljak, 18. 05. 2020. u 18:14
Od 13. maja, kada je počeo da radi sajt za prijavu, do ponedeljka u osam časova čak 3.640.000 građana se prijavilo za jednokratnu novčanu pomoć od 100 evra. Od toga se 40.000 ljudi prijavilo putem kol-centra.

Neki od njih bili su iznenađeni kada su prilikom provere statusa prijave dobili poruku - "fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa", iako imaju aktivan račun u banci koju su izabrali prilikom prijave.

S druge strane, pojedinci su dobili poruku da je sve u redu sa prijavom, iako trenutno nisu zaposleni i nemaju otvoren bankovni račun.

printscreen

 

Iz Ministarstva finansija pojašnjavaju da poruka - "Fizičko lice je u statusu dodeljivanja bankovnog računa" podrazumeva da su završene neophodne validacije i da je u toku povezivanje aktivnog tekućeg računa sa unetim ličnim podacima prijavljenog fizičkog lica. Ukoliko prijavljeno lice ne poseduje aktivni tekući račun, otvara mu se i dodeljuje namenski račun u svrhu isplate jednokratne pomoći.

S druge strane, navode iz Ministarstva, ako pri proveri statusa prijave za jednokratnu novčanu pomoć od 100 evra građanin dobije poruku da je sve u redu sa prijavom, to znači da su uneti podaci o fizičkom licu prošli neophodne validacije, i da fizičko lice zadovoljava uslove propisane Uredbom, odnosno da je reč o državljaninu Republike Srbije, da ima aktivno prebivalište i važeću ličnu kartu.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs
Aleksandar
19.05.2020. / 10:25

A sta je objasnjenje koji su dobili poruku Nakon provere sledece: Prijava je odbijena usled pogresno unetih podataka, a kad sam se prijavljivao proslo je prijavu uspesno, ima nas mnogo koji imaju ovakav problem licna karta mi je vazeca do 2026, i kad ponovo odem na prijavu pise u crvenom lice vec se prijavilo kad uradim proveru odbijen sam zbog navodno pogresno unetih podataka radio sam i reklamaciju na koju kaze dobicete sms sa obavestenjem i nista.. nemas koga da pitas niti razumem sta se dogadja ako neko zna neka napise

Radisav
21.05.2020. / 22:34

Aleksandre, ti ne zelis da uzmes 100 evra, kao i ka. Zato nece.

Ana
23.05.2020. / 21:06

Potpuno ista situacija je i kod mene. Imam važeću ličnu i prebivalište, ali posle ispravno popunjene prijave sam dobila obaveštenje "Prijava je odbijena usled pogresno unetih podataka" i da ponovo podnesem prijavu, ali to vise nije moguće jer piše da sam se već prijavila. O čemu se tu radi? Nemamo od koga da dobijemo informaciju jer je reklamacija - automat.

Stefan
27.05.2020. / 00:17

REŠENJE ... Pozdrav dobri ljudi, ja sam imao problem koji je većini dobro poznat * Prijava za fizičko lice je odbijena usled neispravno unetih podataka * pokušavao sam na razne načine da ispravim to, ali kao i svi kad pokušam da unesem podatke ponovo pišemi da sam već prijavljen i tako se sve to vrti u krug, poruku mislim da ima već 7 dana od dana reklamacije i dobio je nisam, s obzirom da sam ličnu kartu izgubio u doba virusa, čim je bela kuća počela da radi ja sam otišao da prijavim nestanak lične karte i tražio novu, posle 5 dana otišao sam i podigao dokumen, uneo podatke i dobija sam već gore neveden odgovor.. S obzirom da je prošla lična karta važila do 2025 sinula mi je ideja da možda broj novi od lične karte nije validan, pa sam u kompljuteru iskopao kopiju stare lične karte i pogledao broj te lične karte, uneo sve podatke i GLE ČUDA pisalo mi je da sam u procesu/obradi tačnije kao i svima koji su se prijavili i kojima je sve u redu. Sad ne znam kakva će situacija biti oko podizanja tog novca s obzirom da mi na novoj ličnoj karti nije taj broj, ali nadam se da to nema problem. Tako da mislim da je to jedino rešenje da ako ste izgubili ili iz nekog drugog razloga uzeli novu ličnu kartu, probajte da nađete kopiju stare u nekoj banci ili ako ste negde uzimali neki telefon ili bilo šta za šta vam je trebala kopija lične karte i mislim da sa tim možete rešiti taj problem jedino ....

Nikola
27.05.2020. / 19:31

Takodje ista prica,ja sam podneo zahtev za licnu pre vanrednog stanja,a preuzeo je dva dana nakon sto je pocelo prijavljivanje i pokusao da se prijavim ali stoji u proveri sa je odbijena prijava zbog neispravnosti podataka.

NIKOLA
28.05.2020. / 09:13

Potpuno ista situacija je i kod mene. Imam važeću ličnu i prebivalište, ali posle ispravno popunjene prijave sam dobio obaveštenje "Prijava je odbijena usled pogresno unetih podataka" i da ponovo podnesem prijavu, ali to vise nije moguće jer piše da sam se već prijavila. Podneo sam reklamaciju i ostavio kontakt telefon , medjutim do danas me niko nije kontaktirao . O čemu se tu radi? Koga da pozovem !!!! Nemamo od koga da dobijemo informaciju jer je reklamacija - automat.

marko
29.05.2020. / 23:34

isti problem

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem