DA LI STE DOBILI 100 EVRA? Već se prijavilo 4.149.500 građana, ovde možete da proverite vašu prijavu!

DA LI STE DOBILI 100 EVRA? Već se prijavilo 4.149.500 građana, ovde možete da proverite vašu prijavu! Promo
četvrtak, 28. 05. 2020. u 10:55
Za prijavu za jednokratnu pomoć od 100 evra ostalo je još tačno deset dana, dok će svima novac biti isplaćen u roku od najviše 11 dana

Do jutros u 8 časova za novčanu pomoć se prijavilo 4.149.500 građana, potvrdili su u Ministarstvu finansija. Danas se nastavlja isplata novca onima koji su se prijavili onlajn putem ili telefonski. Novac je dobilo oko 1,5 miliona građana.

Poslednji dan kada će država uvažiti prijavu je 5. jun, a onima koji se prijave tog poslednjeg dana, novac će biti isplaćen najkasnije do 7. juna.

Redosled isplate ne zavisi od dana kada ste podneli prijavu za novčanu pomoć, već od toga u kojoj banci ste prijavili račun.

Takođe, građani koji na dan 24. aprila ove godine nisu imali važeću ličnu kartu ne ispunjavaju uslove da se prijave za pomoć države u iznosu od 100 evra i to je razlog zašto se nekima poslednjih dana prilikom prijave pojavljuje natpis da su ukucali nepostojeće podatke.

Na ovu vrstu pomoći nemaju pravo oni kojima je istekla lična karta pre vanrednog stanja, a nisu je produžili na vreme.

printscreen

 
Proverite status, možda ste dobili novac

Građani koji nisu obavešteni od banke da im je uplata legla na račun, u dva koraka mogu da provere da li je novac uplaćen.

Prvo, potrebno je da posetite sajt (KLIKNITE OVDE): https://idp.trezor.gov.rs/. Na ovom sajtu postoji opcija "Provera statusa prijave".

Ukucajte JMBG, u polje ispod boj lične karte i bićete obavešteni u kom je trenutnom statusu vaša prijava za 100 evra pomoći. ukoliko vam je novac uplaćen, možete očekivati i obaveštenje od banke 

Kako podići novac

Građani prilikom prijave ostavljaju svoj jedinstveni matični broj (JMBG), broj lične karte i banku u kojoj imaju otvoren račun, na koji će im biti uplaćeno 100 evra, a prijavljivanje i onlajn i telefonom, je vrlo jednostavno i traje manje od minuta.

Ukoliko državljanin nema tekući račun, potrebno je da se pri podnošenju prijave izjasni u kojoj banci želi da mu se otvori jednokratni namenski račun – ili da tu banku izabere sa spiska prilikom onlajn prijave, nakon čega će račun automatski biti otvoren, bez ikakvih troškova. Nakon podizanja novca, namenski račun će biti ugašen.

Sredstva sa namenskog računa se, uz ličnu kartu, podižu u gotovini.

Ukoliko ne možete sami da podignete novac - postoji rešenje

Penzionerima i svim građanima koji zbog zdravstvenog stanja ili drugih opravdanih razloga ne mogu lično da podignu novac na ime jednokratne pomoći od 100 evra, omogućeno je da u poslovnim prostorijama banaka i JP Pošte Srbije novčana sredstva sa posebnog namenskog računa budu isplaćena ovlašćenom licu, na osnovu jednokratnog ovlašćenja.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem