LETOVANJE U GRČKOJ KAO NIKAD PRE: Domaćini objavili 12 pravila koja će svaki turista morati da poštuje

LETOVANJE U GRČKOJ KAO NIKAD PRE: Domaćini objavili 12 pravila koja će svaki turista morati da poštuje Tanjug/AP
petak, 29. 05. 2020. u 12:55
Zvuči nadrealno, ali ovako će izgledati odmor u grčkim hotelima ovog leta za sve turiste, pa i srpske

Uz to, moraćemo da zaboravimo na privatnost jer će nas hotelski i zdravstveni radnici nadgledati na svakom koraku.

Grčka je propisala zdravstvene protokole, koji se primenjuju u svim njihovim hotelima nakon pandemije KOVID-19.

Najverovatnije će ista pravila kao u hotelima važiti i u apartmanskom smeštaju. Svi objekti biće otvoreni 15. juna.

Nacionalna organizacija za javno zdravlje Grčke dala je specifikacije za ponovno otvaranje svih vrsta turističkih objekata. Novih pravila ima mnogo, ali ono po čemu će se boravak na omiljenoj destinaciji Srba razlikovati jeste, pre svega, to što će gosti biti nadgledani i što će sami morati da menjaju posteljinu, a biće zabranjena i poseta hotelima za sve one koji nisu gosti.

Neka od pravila na plažama

1. Nema navlaka na ležaljkama

2. Nema služenja pića i hrane na plaži, gosti eventualno sami mogu da odu do plažnog bara i preuzmu šta im treba

3. Distanca između ležaljki

4. Držanje distance kod tuševa i prilikom ulaska u vodu

Izbacivanje menija sa stolova znači i da nećete znati unapred cenu jela i pića sve dok vam je konobar ne saopšti.

Takođe, svaki hotel moraće da vodi ažurnu evidenciju svih gostiju (ime, državljanstvo, datum dolaska i odlaska, adresu, telefon, mejl) kako bi mogao da s njima stupi u kontakt ako se pojave slučajevi koronavirusa.

Obaveza je hotelijera da u knjigu dnevnih aktivnosti beleže sve što se bude događalo, a može da bude od značaja.

Prevoz, kafići...

Nezavisno od pravila koja će važiti u hotelima, posebne mere moraće da se primenjuju i u ostalim objektima širom Grčke, bili oni turistički ili ne. Posebna pravila će važiti i u prodavnicama, gradskom i međugradskom prevozu, vozovima, na aerodromima, u restoranima i kafićima...

LTOVANJE

1. Goste sa simptomima treba nadgledati, ali diskretno. Osoblje mora da bude u stanju da prepozna simptome i da ih direktno prijavi zdravstvenom koordinatoru

2. Nema čišćenja prostorija za vreme boravka gostiju kako bi osoblje smanjilo kontakt s mogućim slučajevima zaraze i tako se sprečilo dalje prenošenje

3. Menjati posteljinu, jastučiće i peškire samo na zahtev gostiju

4. Uklanjanje jastuka i posteljine iz svih prostorija

5. Nema menija i časopisa na stolovima

6. Daljinski za televizore i klima-uređaja moraju da imaju poklopce za jednokratnu upotrebu

7. Zabrana čekanja na recepciji tokom prijave/odjave

8. Gostima koji nisu u hotelu zabranjen je ulazak

9. Sve osoblje dužno je da učestalo pere ruke i drži se na odgovarajućoj udaljenosti (najmanje jedan metar od gostiju) i izbegava rukovanje s njima

10. Nema švedskog stola, hranu isključivo služe konobari

11. Poštovanje svih mera mora da nadgleda hotelski koordinator

12. Obavezan zdravstveni koordinator u hotelu

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem