AKO STE KLIJENT OVE BANKE, BUDITE OPREZNI! Korisnicima skidaju dupli iznos sa računa, I TO NIJE PRVI PUT!

AKO STE KLIJENT OVE BANKE, BUDITE OPREZNI! Korisnicima skidaju dupli iznos sa računa, I TO NIJE PRVI PUT! Zastitnik potrosaca
ponedeljak, 05. 10. 2020. u 17:19
Dragani M. je dva puta proknjižena ista transakcija, pa joj je tako umesto 2.500 rezervisano 5.000 dinara. Ovo je drugi put za nekoliko meseci da se ovakve stvari dešavaju klijentima ove banke

Kada podižete novac sa bankomata ili plaćate nešto preko aplikacije Rajfajzen banke, dobro pazite da ne budete prevareni! Vrlo lako, verovali ili ne, može se desiti da vam se skine dupli iznos novca sa računa. Zato pomno pratite stanje, jer kada ostanete bez svojih para, od ove banke nećete dobiti ni "izvini", a na povraćaj novca moraćete debelo da čekate! Da stvar bude gora, ova nije prvi put da klijenti ove banke imaju ovu vrstu problema, o čemu smo već pisali, a banka je tada priznala da je imala problema sa sistemom.

PROVIZIJE PRAZNE RAČUNE! Koliko će vas koštati da nekome prebacite novac? CIFRE IDU I DO...

Beograđanka Dragana M. već je drugi put doživela isti problem - za vreme vanrednog stanja podigla je sa bankomata 10.000, a na računu su joj rezervisali dva puta ovaj iznos, da bi pre nekoliko dana isto prošla kada je preko aplikacije plaćala uslugu od 2.500 dinara. Sa računa joj je skinuto dva puta po 2.500 iako je obavljena samo jedna transakcija.

Nije prvi put

Ovo nije prvi put! Za vreme vanrednog stanja, kada sam dizala novac sa bankomata, umesto 10.000 skinuli su mi 20.000
Dragana M.

- Nije prvi put da imam problem sa Rajfajzen bankom. Malo, malo, pa neki propust, poteškoće u realizaciji, kamata... Ali ovo je bila kap koja je prelila čašu. Putem aplikacije platila sam račun u iznosu od 2.500 dinara. Transakcija je uspešno obavljena. Kada sam htela da izvršim još jednu uplatu od 2.000 dinara, nisam imala dovoljno para na računu. Bilo mi je jako čudno jer znam da je trebalo da mi ostane oko 3.000 dinara. Prvo sam bila zbunjena, ali sam odmah ušla na aplikaciju i shvatila u čemu je problem. Uredno, bez pokrića skinuto mi je dva puta po 2.500 dinara?! - otkriva Dragana.

Zastitnik potrosaca

- Odmah sam pozvala banku. Prvo je trebalo dobiti ih, a onda je usledila agonija da im objasnim šta su uradili. Iako se operaterka uredno pravdala kako taj novac stoji i dalje kao neproknjižen, pokušavala sam da joj objasnim da su meni pare svakako blokirane. Natezali smo se nekoliko sati iz nekoliko puta i sada je ostalo da mi se novac refundira. Najgore je što ovo nije prvi put! Za vreme vanrednog stanja kada sam dizala novac sa bankomata umesto 10.000 skinuli su mi duplo. I šta bi se desilo da nisam proveravala stanje? Zaista, nisu male svote novca i ovo je ozbiljno igranje sa klijentima - ogorčena je naša sagovornica.

OPREZ! PREVARA JE U TOKU! Ako ovo uradite, ostaćete bez svih para na računu

Domaći stručnjaci tvrde da je ovo velika greška Rajfajzen banke! Prema njihovim rečima, za ovakvo poslovanje slede kazne, a klijent ima pravo da ih tuži. U Udruženje bankarskih klijenata "Efektiva" smatraju da nikako nije smelo da se desi da ljudi ni krivi ni dužni ostanu bez svog novca.

Zastitnik potrosaca

- U ovom slučaju odgovorna je jedino banka! Potpuno je nedopustivo da bilo ko zbog ovako grube greške banke ostane bez svog novca. Još je gore, da se ovakva greška ponavlja. Zato potrošači treba da znaju da svako kome se to desilo može da tuži banku i naplati pretrpljenu štetu - objašnjavaju u "Efektivi".

SKIDALI IM DUPLI IZNOS SA RAČUNA: Tokom vanrednog stanja klijenti Rajfajzen banke na mukama!

- Potrebno je prvo da se pisanim putem obratite banci i od njih zatražite obeštećenje za pretrpljenu materijalnu i nematerijalnu štetu. Verujem da će banka odbiti svakog klijenta koji to zatraži, ali zato je bitna upornost i alarmiranje nadležnih institucija - napominju u ovom udruženju.

Rajfajzen: Javite se kol-centru

U Rajfajzen banci kažu da su navedene situacije veoma retke!

- Ako do njih ipak dođe, najverovatnije se ne radi o duplom knjiženju zaduženja po računu, već o duploj rezervaciji sredstava koja se oslobađaju na zahtev korisnika odmah ili redovnim putem u roku od 10 dana od datuma izvršene transakcije. Preporuka je da se korisnik kartice odmah javi kontakt-centru banke i objasni koji problem ima i to se rešava odmah, poništavanjem duple rezervacije. Do duplih rezervacija generalno dolazi iz razloga što u procesu odobravanja jedne transakcije postoji više učesnika  - banka izdavalac kartice, banka prihvatilac kartice, njihovi procesing centri kao i kartične asocijacije. Tako da u bilo kom momentu može doći do prekida u komunikaciji u navedenom lancu učesnika, što za rezultat može imati nastanak duple rezervacije po računu korisnika - kažu u ovoj banci.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem