LANAC PRODAVNICA OBUĆE PREKRŠIO ZAKON! Lažnim sniženjima obmanjuju potrošače, DOBRO PAZITE

LANAC PRODAVNICA OBUĆE PREKRŠIO ZAKON! Lažnim sniženjima obmanjuju potrošače, DOBRO PAZITE informer.rs
sreda, 21. 10. 2020. u 15:44
Kako bi sniženje izgledalo veće, kompanija "Opozit" na reklami na Fejsbuku duplirala prvobitnu cenu cipela

U prodavnicama obuće "Opozit" služe se prevarama kako bi popust učinili primamljivijim za potrošače tako što lažiraju prvobitnu cenu cipela, otkriva Zaštitnik potrošača!

U obmani ih je uhvatila Beograđanka Marija B., koja je to i dokazala fotografijama, jer su prevideli da cenu lažiraju i na sajtu i na reklami na društvenim mrežama. Tako je isti par obuće, prema tvrdnjama sa sajta, snižen sa 3.999 na 1.999 dinara, ali kada posetite njihovu zvaničnu stranicu na društvenoj mreži Fejsbuk, piše da je taj model pre popusta koštao čak 6.699 dinara, pa je navodni popust čak 70 odsto.

informer.rs

Dve cene

Isti proizvod nikako ne sme na dva različita mesta da se reklamira sa dve različite cene
Zaštita potrošača

Marija B. (ime i prezime poznato redakciji) kaže za naš list da je pratila akcijsku cenu ovog modela i bila šokirana onim što je videla - iste čizme, a dve cene.

- Tražila sam crne kratke čizme i otišla sam na sajt "Opozita" jer zaista često imaju lepe modele. Našla sam ono što mi odgovara, crne kratke čizme, sa malim kaišem sa strane. Još su bile na akciji jer su sa 3.999 dinara snižene na 1.999 dinara. Zaista, odličan popust. Nekoliko dana kasnije tražila sam nešto po Fejsbuku kada mi je izašla reklama baš za ove čizme koje su snižene čak 70 odsto, ali krajnja cena bila je identična onoj sa sajta. Bila sam potpuno šokirana kada sam videla kako se ova firma igra sa potrošačima i ozbiljno krši Zakon o zaštiti potrošača - ističe naša sagovornica i dodaje:

informer.rs

"Opozit" priznao grešku

U kompaniji "Opozit" ističu da se radi o nenamernoj grešci dizajnera i da je ta greška otklonjena.
- U ovom propustu srećom nije pogrešeno u finalnoj sniženoj ceni, pa to svakako ne bi moglo da napravi štetu potrošaču. S obzirom na desetine svakodnevnih objava na našim društvenim mrežama koje potpuno tačno prikazuju cenu i sniženje, verujemo da vam je jasno da se radi o nenamernoj grešci dizajnera. Sve informacije na objavama su lako proverljive na sajtu, iz čega jasno proizilazi da nije postojala namera već da je posledica greške. Nastojaćemo da se ovakvi primeri ne ponavljaju - kažu u ovoj kompaniji.

- Nisam mogla da verujem da su bez trunke sramote stavili reklamu na društvenoj mreži da je regularna cena tih čizama 6.699 dinara i da je spuštena na čak 1.999 dinara. Isti model, ista firma, samo dve različite internet platforme na kojima su reklamirali svoje modele. Bila sam zbunjena, jer je na sajtu stajala dvostruko manja prvobitna cena. Toliko sam bila ljuta i besna da sam odustala od kupovine i odlučila da upozorim i druge kupce na lažna sniženja. Neću da nas neko pravi budalama. Uostalom, kako da verujem da je i ovih sniženih 1.999 dinara realna cena. Uostalom, na jednoj ponudi je 1.999, a drugoj 1.999,5. Zaista neprofesionalno i neodgovorno poslovanje.

Prema rečima domaćih stručnjaka, ovo je tipičan primer obmane potrošača i strogo kršenje Zakona o oglašavanju! Oni smatraju da nadležna inspekcija mora da reaguje i da sankcioniše ovakve stvari. U udruženju "Zaštita potrošača" kažu da se u našem zakonu to tretira kao lažno oglašavanje.

- Isti proizvod nikako ne sme na dva različita mesta da se reklamira sa dve različite cene. Cene se gotovo duplo razlikuju na sajtu i na Fejsbuku, a samim tim tamo gde je cena viša, izgleda kao da je i popust veći. Takođe, "Opozit" je svoje kupce na ovaj način doveo u zabludu. Pojedini potrošači su zbog ovog poteza kompanije navedeni na lošu ekonomsku odluku - kažu u ovom udruženju i dodaju:
- Osim što su se oglušili o zakon, ovakvim ponašanjem i neprofesionalnom praksom gube poverenje kod potrošača i dovode u pitanje poslovnost svoje firme.
 


 

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem