PREVARE IZ DEVEDESETIH VRAĆAJU SE NA VELIKA VRATA! Josip zvao za dobitak, pa dobio samo veliki račun

PREVARE IZ DEVEDESETIH VRAĆAJU SE NA VELIKA VRATA! Josip zvao za dobitak, pa  dobio samo veliki račun zastinikpotrosaca.rs
ponedeljak, 02. 11. 2020. u 19:27
TV kviz koštao je Josipa Komljenovića 2.400 dinara, a priliku da odgovara za nagradu od 145 evra nije ni dobio. Svaki minut poziva naplaćen mu je papreno

Dobitak u nekom od popularnih TV kvizova samo je mamac koji je ojadio stotine lovaca na laku lovu. Ovaj vid zabave, ali i nade da se na lak i jednostavan način može zaraditi novac posle devedesetih godina ponovo se na velika vrata vratio u Srbiju, pa se redakciji Zaštitnik potrošača javljaju očajni građani kojima za minut čekanja u uključenje u neku od pomenutih emisija na telefonski račun kaleme na hiljade dinara!

Jedan od takvih slučajeva je i Josip Komljenović, koji je u septembru ove godine na Info kanalu Gornji Milanovac pokušao da osvoji nagradu u njihovom kvizu "Najduža reč".

zastinikpotrosaca.rs

- Učestvovao sam u nagradnoj igri u kojoj je cilj bio da se od ponuđenih slova složi najduža reč. Znao sam reč od 12 slova, a ona je glasila "ministarstvo". Pošto je na ekranu pisalo da je cena 240 dinara, ja sam pozvao broj 090690099 i oni su mi rekli da sačekam. U tom trenutku nagrada je iznosila 145 evra, a broj slova je bio 12. Kada sam dobio vezu, istog trenutka, a to je bilo u 12 sati i 6 minuta do uključenja u program nije ni došlo. Na vezi sam bio sve dok me nisu isključili, odnosno tačno 10 minuta - kaže Komljenović.

Nema pomoći

Pozvao sam Zaštitnika građana i regulatorno telo, ali oni su mi rekli da ne mogu da mi pomognu i da je njima takva vrsta prevare poznata
Josip Komljenović

On dodaje da je šok usledio kada mu je stigao račun za telefon, a da od nagrade na kraju nije bilo ni reči. 

- Kada sam dobio račun, video sam da su mi naplatili taj poziv 2.400 dinara! Nažalost, kasno sam shvatio da je očigledno u pitanju klasična pljačka naroda. Istog dana pozvao sam Zaštitnika građana i regulatorno telo, ali oni su mi rekli da ne mogu da mi pomognu iako je njima takva vrsta prevare poznata - kaže on.
Petar Bogosavljević, predsednik Pokreta za zaštitu potrošača, kaže da je ovo jedan sramotni primer obmane potrošača i da nadležni organi imaju veliki problem kada ovakvim slučajevima treba da stanu na put.

VELIKA PREVARA HARA SRBIJOM! OPREZ! Ljudi ostali bez 2.000.000 dinara! Nemojte da nasednete

- Platforme za ovakve nagradne igre treba u Srbiji da budu na najvišem nivou i nije ni etički ni moralno da se rade ovakve manipulacije. Svaki gledalac mora da zna koliko će koštati uključenje u program i da na jasan način bude upućen u sve troškove poziva. Svakako da jedinu odgovornost za ovo snosi televizija koja prikazuje ovaj kviz i tu nema dileme, ali svakako i podzakonski aktovi treba da budu precizniji u oblasti informacionih usluga - objašnjava Bogosavljević.
On savetuje građane da ne budu naivni i da se dobro informišu o svojim pravima.

ZVUČI SUVIŠE DOBRO DA BI BILO ISTINITO! Lažne nagradne igre kradu podatke i novac, EVO KAKO DA ZNATE DA JE PREVARA!

- Preporuka svim prevarenim potrošačima jeste da ovakve slučajeve prijave službama za zaštitu potrošača i da se manipulacijama stane na put. Svako ko pokušava da iskoristi gledaoce koji su rešili da upotpune svoje vreme učestvujući u emisiji treba biti kažnjen. Drugo, ključna stvar koju treba da znaju svi koji žele da učestvuju u ovakvim kvizovima jeste cena poziva i obavezan podatak da li se naplaćuje po uključenju u program, po minutu ili samo po pozivu - dodaje on. Antrfile

Ekipa Zaštitnika potrošača probala je da stupi u telefonski kontakt sa Info kanalom Gornji Milanovac, ali na broj koji je u prilogu njihovog sajta do zaključenja ovog broja niko se nije javio.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem