Nezavisna analiza pokazala da "Beosport" laže! Prvi čovek "Efektive" dokazao da je reklamacija neosnovano odbijena

Nezavisna analiza pokazala da Beosport laže! Prvi čovek Efektive dokazao da je reklamacija neosnovano odbijena Zastitnik potrosaca
utorak, 24. 11. 2020. u 16:59
U laboratoriji "Profi lab" dokazali da izveštaj "Jugoinspekta" da je za raspad patika kriv spoljni faktor netačna i da je reč o fabričkoj grešci, baš kao što je Dejan Gavrilović sumnjao

Predsednik "Efektive" Dejan Gavrilović dokazao je da prodavci obuće varaju svoje potrošače odbijajući im reklamacije izveštajima laboratorije "Jugoinspekt"! Nakon što mu je u prodavnici "Beosport" rečeno da je sam kriv za deformitet tek kupljenih patika, on je o svom trošku obuću odneo na dodatno veštačenje koje pokazalo da je u pitanju fabrička greška, kao i da su tvrdnje "Jugoinspekta"netačne.

ŠOKANTNE TVRDNJE BIVŠE RADNICE N SPORTA! VARALI SU NA REKLAMACIJAMA! Odbijali zamenu, a evo i kako

Podsetimo, u prošlom broju "Zaštitnika potrošača" pisali smo o problemu koji je Gavrilović imao nakon kupovine patika u "Beosportu". Naime, nakon svega nekoliko obuvanja na jednoj od patika đon je počeo sam od sebe da se smanjuje, a osim toga, na patikama nije bilo nikakvih drugih oštećenja ni na đonu, ni na platnu. "Beosport" i laboratorija "Jugoinspekt" za to su okrivili spoljne uticaje koje, kako su tada rekli, nisu u mogućnosti da identifikuju?!

Informer/Zaštitnik potrošača

Puj pike, ne važi

Nakon što sam "Beosport" obavestio o rezultatima drugog veštačenja, rekli su mi da žele da mi vrate novac koji sam dao za patike
Dejan Gavrilović, "Efektiva"

Prvi čovek "Efektive", koji se već godinama bori za prava potrošača u Srbiji, kako kaže, ne želi da bude "žrtva" prevare, već će se do kraja boriti da stvari "istera na čistac".

- Nakon što su mi odbili reklamaciju, patike sam poslao u laboratoriju "Profi lab" kako bi oni utvrdili šta je zaista istina. U njihovom izveštaju stoji da ovakva deformacija nikako ne može biti rezultat izlaganja nekakvim hemijskim ili toplotnim faktorima, kako je "Jugoinspekt" tvrdio u svom nalazu. Nakon što sam "Beosport" obavestio o rezultatima drugog veštačenja, rekli su mi da u skladu sa dobrom poslovnom etikom žele da mi vrate novac koji sam dao za patike. Međutim, i dalje ne priznaju svoju grešku! - kaže on i dodaje:

Beosport: Ovo je dobra volja

U "Beosportu" kažu da su potrošaču ponudili da vrate novac kao gest dobre poslovne prakse.

- Već smo naglasili da smo renomirano preduzeće koje ne posluje obmanjujućom politikom, potrošaču Dejanu Gavriloviću kao gest dobre poslovne prakse ponudili smo da izvršimo povraćaj novca na tekući račun za reklamirane patike. Poslujemo po zakonskoj regulativi i prema kodeksu poslovne etike koji se odnosi na poštovanje potrošača - napisali su oni.

- Kada sam patike reklamirao nisu želeli da ih poprave niti da mi daju drugi par. Tek kada sam dao novac na drugo veštačenje, oni žele da mi vrate pare! Može, ali samo ako mi daju i novac koji sam ja platio analizu "Profi labu", jer da nisu pogrešili u startu, ja taj novac ne bi ni morao da potrošim. Rekli su mi da tek kada im pošaljem nalaz "viša instanca" odlučiće da li ću svoj novac dobiti nazad. Čim su dobili nalaz, pristali su i da mi refundiraju i taj novac. Da to nisu uradili, bio sam spreman da pokrenem tužbu i da se na sudu  izborim za svoja prava! Ovim je potvrđeno da se sa reklamacijama mulja uz pomoć izveštaja "Jugoinspekta". Ako su mene ovako zavlačili, šta tek rade potrošačima, koji nisu upoznati sa zakonom i svojim pravima?! Da stvar bude gora, osoba koja se bavi reklamacijama je krajnje neprofesionalna i bahata. Ako je mene pitala "ko si, bre, ti, šta nam možeš?", šta li tek priča drugim nezadovoljnim kupcima - pita se Gavrilović.

Kad meni ovo rade, šta tek rade drugima?! Predsednik "Efektive" u ratu sa "Beosportom" zbog patika sa greškom

Naš sagovornik napominje da ne smemo okretati glavu i praštati trgovcima, već se moramo boriti za svoja prava.

Informer/Zaštitnik potrošača

- Moj savet potrošačima je da se bore za svoja prava! Nažalost, samo mali broj njih istraje u ovoj borbi, dok 99 odsto neće da se bakće sa trgovcima i diže ruke od svega. Trgovci to i te kako iskorišćavaju, vode se parolom "ma neće da nas tuže, a ako neko i hoće, njemu ćemo vratiti pare". Zato, kada vas trgovac odbije sa neargumentovanim obrazloženjem, poput "neadekvatne upotrebe" ili "lošeg čišćenja", obavezno pitajte trgovca da li ste prilikom kupovine na bilo koji način upozoreni ili da li ste dobili uputstvo za korišćenje patika. Takođe, "Jugoinspekt", na osnovu čijeg se mišljenja reklamacije odbijaju, nalazi se na listi ustanova koje su dužne da odgovore na zahtev i treba im tražiti izveštaj veštačenja, kada je vršeno i kojom metodom. Na taj način trgovac i laboratorija ulaze u priču dokazivanja, što potrošač može iskoristiti na sudu. Svakako, uvek se možete obratiti i udruženju za savet - kaže Gavrilović.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem