MOBILNI OPERATOR USKRATIO KLIJENTE ZA UMANJENJE RAČUNA! Obećani popust VIP-a mrtvo slovo na papiru

MOBILNI OPERATOR USKRATIO KLIJENTE ZA UMANJENJE RAČUNA! Obećani popust VIP-a mrtvo slovo na papiru Zastitnik potrosaca
utorak, 01. 12. 2020. u 14:44
Svima koji master kardom plate račun VIP-u imaju pravo na to da im se sledeći umanji za 300 dinara, ali se ispostavilo da to u praksi ne funkcioniše

Kompanija VIP ponovo je pronašla način da vara svoje kupce, i to ovaj put najsramotnije do sada, za tričavih 300 dinara! Naime, u svojoj novoj promociji ova velika austrijska firma je obećala svim kupcima koji svoj račun plate master kard karticom da će im sledeći biti umanjen za iznos od 300 dinara. Međutim, redakciji našeg lista i Udruženju potrošača "Efektiva" javili su se potrošači koji su uredno ispunili sve uslove promocije, ali im sledeći račun nije umanjen ni za jedan jedini dinar! Da sve bude gore, nakon što je "Efektiva" reagovala i tražila objašnjenje od VIP-a, iz ove kompanije su prvo tvrdili da to nije moguće i da su svima koji su ispunili uslove akcije umanjili naredni račun, a nakon što su im dostavljeni dokazi, "promenili su ploču" i odjednom se "setili" da su zapravo u pitanju bile tehničke poteškoće i da će umanjiti tek decembarski račun, koji stiže u januaru.

Račune naplaćuju, a reklamacije odbijaju! AKO IMATE PROBLEMA SA "VIPOM", EVO ŠTA MORATE DA URADITE

Uz to, na pitanje udruženja zbog čega su prvo rekli da to nije moguće i da su svi dobili popust i nisu pominjali tehničke probleme, a potom su nakon dostavljenih dokaza obrnuli priču i šta će biti sa ostalim potrošačima koji su možda takođe oštećeni, ali se zbog malog novčanog iznosa nisu javili "Efektivi" ili našem listu iz VIP-a su odgovorili da nema više nijednog slučaja u kome je bilo tehničkih problema, što je malo verovatno. Stručnjaci i predstavnici Udruženja potrošača za naš list istakli su da je ovde u pitanju nepoštena poslovna praksa i prevarno oglašavanje, jer VIP nije ispoštovao ono što je najavio u reklami promocije, kao i da je firma najverovatnije igrala na kartu "ako prođe, prođe", pretpostavljajući da se većina prevarenih korisnika neće buniti za iznos od 300 dinara.

Zastitnik potrosaca

Prevareni korisnik VIP-a M. P. (ime poznato redakciji) ispričao nam je kako je ostao bez obećanog smanjenja računa i kako mu, da nije terao do kraja, ova kompanija verovatno nikada ne bi dala obećani popust.

- Petog oktobra sam platio avgustovski račun i, po pravilima promocije, koja sam maksimalno ispoštovao, trebalo je da mi se umanji oktobarski račun za 300 dinara. Međutim, to nisu uradili i ja sam kontaktirao s njima i žalio se, ali su dani prolazili i oni mi se nisu javljali. Zato sam se požalio Udruženju za zaštitu potrošača "Efektiva". U međuvremenu sam ponovo kontaktirao s VIP-om da pitam šta je sa mojim zahtevom i oni su mi rekli da ću popust dobiti za decembarski račun, koji stiže u januaru, a rok za plaćanje je prvi februar. Znači, dva meseca kasnije nego što je trebalo. Rekao sam im da mi s obzirom na iznos mog računa koji plaćam svakog meseca taj popust nije ni bitan, ali da su ovakvim načinom ophođenja prema klijentima pokazali kakva su firma postali. Da nisam primetio da mi popust nije obračunat ili da se nisam pobunio, nikada ne bih ni dobio obećano umanjenje, što je sramota - jasan je oštećeni korisnik.

Pozovete taksi, a stigne vam ogroman telefonski račun! jedan operater dere, evo koji je!

Povodom ove situacije kontaktirali smo sa kompanijom "Vip" da nam objasne zbog čega njihovi korisnici nisu dobili popust koji im po promociji pripada. Oni su u svom odgovoru priznali da je na početku akcije kod određenog broja potrošača došlo do tehničkih problema.

- Sve žalbe koje pristignu u sklopu ove promocije "Vip mobile" i partneri na projektu detaljno proveravaju. Akcija traje od 1. oktobra i u prvim danima akcije je kod nekoliko korisnika došlo do tehničke poteškoće koja je uslovila da obračunati bonus bude pomeren za decembarski račun. Tehnička poteškoća je rešena, tim korisnicima bonus je automatski obračunat za decembarski račun - kažu u "Vipu".

Pokret potrošača: prijavite ih nadležnima

U Pokretu za zaštitu potrošača smatraju da bi svi prevareni potrošači trebalo to da prijave i da nadležne institucije moraju da utvrde koliki je obim prevare i da li je toga bilo i ranije, kao i da rigorozno kazne ovu firmu i prinude je da posluje onako kako to čini u svojoj matičnoj zemlji.

- Nažalost, ta velika strana firma nije ovde došla da bi primenjivala pozitivnu praksu kao u svojoj matičnoj zemlji, već da bi uzela veći profit nego "kod kuće". Na tom polju očigledno ne biraju sredstva. Savetujem sve prevarene potrošače da prijave ovo ministarstvu i da pokrenu potrošački postupak za refundaciju, kao i kolektivne tužbe jer ih sigurno ima veći broj. Nakon toga ministarstvo mora da proveri šta se ovde dogodilo, koji je obim prevare i da li je ovakvih stvari bilo i ranije. Ovo je poznata psihologija "ako prođe, prođe" i igre velikih brojeva. Oni igraju na tu kartu da će se pobuniti minimalan broj ljudi, a svi ostali će odustati jer nije veliki novac i oni će to zadržati za sebe. Smatram da ne treba da nas čudi što ovako nešto radi velika strana firma jer je njima bitan svaki dinar, samo da se profit što više uvećava - objašnjavaju oz ove organizacije.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem