NEISPRAVNI PROIZVODI, REKLAMACIJA NEMOGUĆA MISIJA! Paklena kupovina preko "TOP šopa"

NEISPRAVNI PROIZVODI, REKLAMACIJA NEMOGUĆA MISIJA! Paklena kupovina preko TOP šopa InformerDN
četvrtak, 17. 12. 2020. u 14:19
Svi proizvodi koje je kupila po akcijskim cenama bili su neispravni, a kada je pokušala da povrati novac, Nadežda Jonić je naišla na zatvorena vrata

Kompanija "TOP šop", koja svoje komercijalne prezentacije i spotove emituje na preko 40 TV kanala, prodaje neispravne proizvode. Da stvar bude gora, ukoliko probate da reklamirate robu koja ne radi, može da vam se desi da niko ne odgovori na vašu reklamaciju.
Njihov verni kupac Nadežda Jonić već četvrti proizvod pokušava da vrati zbog neispravnosti, međutim, to joj ne polazi za rukom. Ona kaže da joj je veoma sumnjivo što je sva neispravna roba bila na akciji, pa počinje da sumnja da su na sniženju upravo oni proizvodi koji ne rade.

Slučak za inspekciju

Ukoliko trgovac na reklamaciju ne odgovori u roku od osam dana, potrošač slučaj treba da prijavi tržišnoj inspekciji.
Zoran Nikolić, potpredsednik NOPS-a

- Iz "TOP šopa" naručujem uglavnom proizvode koji su na akciji, međutim, do sada sam stvarno imala loše iskustvo, jer nekoliko stvari mi se vrlo ubrzo pokvare, ali me odlično urađene reklame svaki put prevare da pokušam još jednom. Takođe, imam i njihovu člansku kartu, jer sam stvarno obožavalac stvari za kuću. Prvo sam kupila fritezu koja je ubrzo prestala da radi i uredno sam nakon reklamacije svoj novac uspela da vratim pre nekoliko meseci. Isto je bilo i sa električnim sokovnikom i seckom, međutim, naručila sam i proizvod 2 u 1, odnosno bojler i slavinu i to platila 5.999 dinara, ali se nakon montaže ispostavilo da ne radi - priča Jonićeva.

BEZOBRAZLUK! "ZARA" OSTAVILA KUPCE BEZ ROBE I NOVCA! Ostala i bez para i bez kaputa, uputili je da se žali Londonu?

Ona kaže da joj je sin odmah montirao nov proizvod u kuhinju, ali voda je sve vreme curila i poplavila joj prostoriju. Odmah je prvo telefonom pozvala kol-centar "TOP šopa", ali nikako nije mogla da dobije vezu, pa je odlučila i pismeno da se žali.

Šta kaže Zakon


Kako da se potrošač žali na trgovce (prodavce):

*Potrošač ulaže reklamaciju trgovcu i čeka odgovor osam dana

*Ukoliko nije zadovoljan odgovorom, kontaktira sa udruženjima za zaštitu potrošača, koja daju savet i pokušavaju da pregovaraju

*Kada postoji osnov za prijavu, potrošač podnosi prijavu i Tržišnoj inspekciji

- Bila sam očajna što sam im toliko puta poklonila poverenje i mislila sam da će mi kao i do sada vratiti novac. Međutim, njihov kol-centar je sve vreme bio zauzet. Uporno sam pokušavala da ih dobijem, a na kraju sam reklamaciju poslala pismeno. Otad su prošle već četiri nedelje i još me niko nije pozvao, niti mi odgovorio. Počinjem da sumnjam da bukvalno su svi proizvodi koje oglašavaju na akciji falični, jer svi proizvodi koje sam kupovala a da nisu bili na sniženju rade bez problema - priča Nadežda.
Ona navodi i da je lično otišla u poslovnicu i da su joj rekli da zaposleni imaju pune ruke posla i da je linija stalno zauzeta, jer se non-stop nešto poručuje.

Zoran Nikolić, potpredsednik NOPS-a, kaže da ukoliko trgovac na reklamaciju ne odgovori u roku od osam dana, potrošač slučaj treba da prijavi Tržišnoj inspekciji.

- Trgovci bi trebalo da vode dnevnik o reklamacijama potrošača, iz kog se vidi čitav tok dešavanja. Prema zakonu, potrošač ulaže reklamaciju trgovcu i čeka odgovor osam dana. Ako nije zadovoljan odgovorom, kontaktira sa udruženjima za zaštitu potrošača, koja daju savet i pokušavaju da pregovaraju. Kada postoji osnov za prijavu Tržišnoj inspekciji u skladu sa Zakonom o trgovini i Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač podnosi prijavu i Tržišnoj inspekciji, a jedan od razloga je svakako ako ne dobije odgovor od trgovca u roku - kaže Nikolić.
Od "TOP šopa" nismo dobili odgovore na postavljena pitanja.


 

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem