PAŽNJA! AKO IMATE OVAJ PROIZVOD, ODMAH PRESTANITE DA GA KORISTITE! Slavine "delimano" su opasne po život!

PAŽNJA! AKO IMATE OVAJ PROIZVOD, ODMAH PRESTANITE DA GA KORISTITE! Slavine delimano su opasne po život! Zastitnik potrosaca
nedelja, 03. 01. 2021. u 13:26 >> 14:08
Uređaj za trenutno zagrevanje vode ima fabričku grešku koja može da izazove strujni udar i ubije. Ako ste kupili ovaj proizvod, pod hitno ga vratite i tražite povrat novca, savetuju stručnjaci

Slavine "delimano 2 u 1" za trenutno zagrevanje vode mogu da izazovu strujni udar i bukvalno da vas ubiju, upozorava Nacionalna organizacija potrošača (NOPS).

Naime, utvrđeno je da jedna serija ovog proizvoda ima fabričku grešku u delu komore za grejanje, usled čega i mala količina vode može da uđe u područje sa električnim kolom i izazove električni strujni udar. Da stvar bude gora, na sajtu "Delimano" ne postoji informacija o opozivu ove serije, pa se pretpostavlja da većina potrošača nije ni obaveštena o grešci koja nekog može da košta života, a na sajtu ove kompanije i dalje su u ponudi proizvodi koji rade po istom principu.

Zastitnik potrosaca

- Ne samo da ne postoji obaveštenje na sajtu o vrlo delikatnoj situaciji o povlačenju proizvoda već u ponudi ima još ovakvih proizvoda i nigde nije naglašeno o kojoj se spornoj seriji radi, kao ni o pravima potrošača da slavinu mogu da vrate i uzmu nazad svoj novac. Ovo je svakako posao za Ministarstvo trgovine i tržišnu inspekciju, jer potrošači nisu na adekvatan način obavešteni o fabričkoj grešci ni posledicama do kojih može da dođe ukoliko se koristi proizvod iz sporne serije - objašnjava Zoran Nikolić, potpredsednik NOPS-a.

Posledice strujnog udara

*Prekid disanja
*Gubitak svesti
*Prestanak rada srca
*Opekotine
*Povrede pri padu od udara
*Smrt

On kaže da svi potrošači na jasan i vidljiv način moraju da budu obavešteni na sajtu da određeni proizvod ima fabričku grešku, da je jedna serija povučena iz prodaje i da im se vrati novac, a ukoliko su pretrpeli štetu, da se dobije i obeštećenje.
- Potencijalni rizik od strujnog udara je veoma ozbiljna stvar. Odgovorno ponašanje ove kompanije bi bilo da nađe način da obavesti sve svoje potrošače i tako spreči potencijalni rizik - kaže Nikolić.
Jedan od potrošača M. M. iz Beograda tvrdi da je i sam kupio ovu slavinu i da ju je baš zbog curenja vode odmah zamenio.

- Kupio sam dve ovakve slavine u "Delimanu" na popustu za "Crni petak". Procurile su odmah nakon montaže i peckala je struja prilikom upotrebe. Odmah sam ih vratio, i dobio povrat novca! Veliko razočaranje u proizvod, a najviše me je iznerviralo što sam morao sam da ga skinem i odnesem u njihovu poslovnicu i da čekam 15 dana, pošto oni to šalju u Novi Sad, a dotad da perem sudove u kupatilu. Ovo je prevara veka. Ništa više ne kupujem od njih - tvrdi M. M.

NEISPRAVNI PROIZVODI, REKLAMACIJA NEMOGUĆA MISIJA! Paklena kupovina preko "TOP šopa"

S druge strane, u kompaniji "Studio Moderna", koja prodaje sporni proizvod, tvrde da je proizvod odmah povučen iz prodaje i da su obavestili, kako nadležne institucije i javnost, tako i sve kupce sporne serije proizvoda direktno.

- U prilog tome da smo postupili savesno prema svojim kupcima, a i u skladu sa zakonom, govori i dokument objavljen na NEPRO, koji je zapravo obrazac obaveštenja popunjen upravo od strane naše kompanije i podnet kod svih nadležnih institucija. Uz to, kao što smo pomenuli, svi individualni kupci su obavešteni i pozvani da prijave reklamaciju i ostvare svoja potrošačka prava, takođe u skladu sa zakonom. Procedura reklamacija je sledeća - u slučaju reklamacije proizvoda kupljenog u prodavnici, kupac tamo prijavljuje i reklamaciju. Nakon prijema robe u prodavnici se pravi zapisnik, od čega jedan primerak dobija kupac, a drugi se procesuira pri rešavanju reklamacije - kažu u "Studio Moderni".

Postupak reklamacije

Ukoliko ste kupili sporni proizvod, evo kako da povratite novac:

- Ukoliko je kupovina izvršena na daljinu (telefonom ili putem interneta), kupci svoju reklamaciju mogu da izvrše putem telefona 021/4892619 (broj koji se nalazi na računu i veb-sajtu kompanije) ili putem elektronske pošte na adresu serbia.complaintsŽstudio-moderna.com (adresa koju kupci dobijaju u imejlu nakon fakturisanja paketa i koja je objavljena na veb-sajtu kompanije).

- Nakon prijema reklamacije na jedan od gore navedenih načina služba reklamacija organizuje preuzimanje predmetnog proizvoda od kupca putem kurirske službe. Prilikom preuzimanja robe kupac dobija priznanicu o preuzimanju od kurirske službe, a nakon što reklamirani proizvod bude isporučen na našu adresu, služba reklamacija kreće u proces rešavanja reklamacije.

- U skladu sa zakonom, odgovor o statusu reklamacije kupac mora da dobije najkasnije u roku od 8 dana, a što se tiče rešavanja reklamacija, zakonski propisani rokovi su od 15 dana, sa izuzetkom kada su u pitanju nameštaj i tehnička roba, za koje je propisan rok od 30 dana od dana podnošenja reklamacije.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem