
PAŽNJA! AKO IMATE OVAJ PROIZVOD, ODMAH PRESTANITE DA GA KORISTITE! Slavine "delimano" su opasne po život!

Uređaj za trenutno zagrevanje vode ima fabričku grešku koja može da izazove strujni udar i ubije. Ako ste kupili ovaj proizvod, pod hitno ga vratite i tražite povrat novca, savetuju stručnjaci
Slavine "delimano 2 u 1" za trenutno zagrevanje vode mogu da izazovu strujni udar i bukvalno da vas ubiju, upozorava Nacionalna organizacija potrošača (NOPS).
Naime, utvrđeno je da jedna serija ovog proizvoda ima fabričku grešku u delu komore za grejanje, usled čega i mala količina vode može da uđe u područje sa električnim kolom i izazove električni strujni udar. Da stvar bude gora, na sajtu "Delimano" ne postoji informacija o opozivu ove serije, pa se pretpostavlja da većina potrošača nije ni obaveštena o grešci koja nekog može da košta života, a na sajtu ove kompanije i dalje su u ponudi proizvodi koji rade po istom principu.
Zastitnik potrosaca
- Ne samo da ne postoji obaveštenje na sajtu o vrlo delikatnoj situaciji o povlačenju proizvoda već u ponudi ima još ovakvih proizvoda i nigde nije naglašeno o kojoj se spornoj seriji radi, kao ni o pravima potrošača da slavinu mogu da vrate i uzmu nazad svoj novac. Ovo je svakako posao za Ministarstvo trgovine i tržišnu inspekciju, jer potrošači nisu na adekvatan način obavešteni o fabričkoj grešci ni posledicama do kojih može da dođe ukoliko se koristi proizvod iz sporne serije - objašnjava Zoran Nikolić, potpredsednik NOPS-a.
Posledice strujnog udara
*Prekid disanja
*Gubitak svesti
*Prestanak rada srca
*Opekotine
*Povrede pri padu od udara
*Smrt
On kaže da svi potrošači na jasan i vidljiv način moraju da budu obavešteni na sajtu da određeni proizvod ima fabričku grešku, da je jedna serija povučena iz prodaje i da im se vrati novac, a ukoliko su pretrpeli štetu, da se dobije i obeštećenje.
- Potencijalni rizik od strujnog udara je veoma ozbiljna stvar. Odgovorno ponašanje ove kompanije bi bilo da nađe način da obavesti sve svoje potrošače i tako spreči potencijalni rizik - kaže Nikolić.
Jedan od potrošača M. M. iz Beograda tvrdi da je i sam kupio ovu slavinu i da ju je baš zbog curenja vode odmah zamenio.
- Kupio sam dve ovakve slavine u "Delimanu" na popustu za "Crni petak". Procurile su odmah nakon montaže i peckala je struja prilikom upotrebe. Odmah sam ih vratio, i dobio povrat novca! Veliko razočaranje u proizvod, a najviše me je iznerviralo što sam morao sam da ga skinem i odnesem u njihovu poslovnicu i da čekam 15 dana, pošto oni to šalju u Novi Sad, a dotad da perem sudove u kupatilu. Ovo je prevara veka. Ništa više ne kupujem od njih - tvrdi M. M.
NEISPRAVNI PROIZVODI, REKLAMACIJA NEMOGUĆA MISIJA! Paklena kupovina preko "TOP šopa"
S druge strane, u kompaniji "Studio Moderna", koja prodaje sporni proizvod, tvrde da je proizvod odmah povučen iz prodaje i da su obavestili, kako nadležne institucije i javnost, tako i sve kupce sporne serije proizvoda direktno.
- U prilog tome da smo postupili savesno prema svojim kupcima, a i u skladu sa zakonom, govori i dokument objavljen na NEPRO, koji je zapravo obrazac obaveštenja popunjen upravo od strane naše kompanije i podnet kod svih nadležnih institucija. Uz to, kao što smo pomenuli, svi individualni kupci su obavešteni i pozvani da prijave reklamaciju i ostvare svoja potrošačka prava, takođe u skladu sa zakonom. Procedura reklamacija je sledeća - u slučaju reklamacije proizvoda kupljenog u prodavnici, kupac tamo prijavljuje i reklamaciju. Nakon prijema robe u prodavnici se pravi zapisnik, od čega jedan primerak dobija kupac, a drugi se procesuira pri rešavanju reklamacije - kažu u "Studio Moderni".
Postupak reklamacije
Ukoliko ste kupili sporni proizvod, evo kako da povratite novac:
- Ukoliko je kupovina izvršena na daljinu (telefonom ili putem interneta), kupci svoju reklamaciju mogu da izvrše putem telefona 021/4892619 (broj koji se nalazi na računu i veb-sajtu kompanije) ili putem elektronske pošte na adresu serbia.complaintsŽstudio-moderna.com (adresa koju kupci dobijaju u imejlu nakon fakturisanja paketa i koja je objavljena na veb-sajtu kompanije).
- Nakon prijema reklamacije na jedan od gore navedenih načina služba reklamacija organizuje preuzimanje predmetnog proizvoda od kupca putem kurirske službe. Prilikom preuzimanja robe kupac dobija priznanicu o preuzimanju od kurirske službe, a nakon što reklamirani proizvod bude isporučen na našu adresu, služba reklamacija kreće u proces rešavanja reklamacije.
- U skladu sa zakonom, odgovor o statusu reklamacije kupac mora da dobije najkasnije u roku od 8 dana, a što se tiče rešavanja reklamacija, zakonski propisani rokovi su od 15 dana, sa izuzetkom kada su u pitanju nameštaj i tehnička roba, za koje je propisan rok od 30 dana od dana podnošenja reklamacije.

