SKANDAL! POTROŠAČI PREVARENI U VELIKOJ NAGRADNOJ IGRI! 'Koka-kola' im uzela bodove, ali ih ostavila bez nagrada

SKANDAL! POTROŠAČI PREVARENI U VELIKOJ NAGRADNOJ IGRI! Koka-kola im uzela bodove, ali ih ostavila bez nagrada Informer
sreda, 31. 03. 2021. u 02:06
Poeni koji su im bili uslov za dobitak, a koje su ljudi skupljali mesecima kupujući "koka-kolu", nestali su bez traga, a za nagrade nisu mogli ni da se prijave. Sajt za prijavu uglavnom nije u funkciji, a ne radi ni aplikacija

Mnogi ljubitelji "koka-kole" proteklih dana osećaju se prevareno od proizvođača ovog popularnog napitka, jer ova kompanija uporno reklamira nagradnu igru u kojoj je nemoguće doći do nagrada koje su osvojili!
Reč je o nagradnoj igri "Kodove čuvaj, vrhunski kuvaj", a koja važi do 15. aprila 2021. godine. Pravila nalažu da igrači sakupljaju kodove koji se nalaze ispod čepova ili metalnih zatvarača na promotivnim pakovanjima limenki i flaša. Kada sakupe dovoljan broj bodova, potrebno je da se uloguju na "Koka-Kolinu" veb stranicu. Nakon uspešno obavljene registracije, učesnik može da unosi kodove koji se pretvaraju u poene određene vrednosti (pogledajte tabelu), a organizator za njih garantuje poklone čiji je spisak objavljen na sajtu.
Učesnik bi zatim, putem mejla koji je uneo tokom registracije profila, trebalo da dobije informaciju o poklonu koji je odabrao, kao i link sa podacima za preuzimanje poklona. Tako bi trebalo da bude.

Informer

Međutim, čitav sistem ne funkcioniše jer aplikacija ne radi, sajt non-stop prijavljuje greške, a potrošači uporno ostaju bez osvojenih bodova, a samim tim i osvojenih nagrada.

A. M. iz Beograda jedna je od mnogih koji su mesecima skupljali bodove ne bi li osvojili neku od željenih nagrada. Ona za Zaštitnik potrošača kaže da su, kako je najavljeno na "Koka-Kolinom" sajtu, četvrtkom od 19 časova dostupni vredniji pokloni kao što su mesoreznice, mini-frižideri, mini-pekare, roštilji, friteze, a za koje je potrebno sakupiti značajnu količinu bodova.
- Nekoliko nedelja, svakog četvrtka, pokušavam da otvorim "Koka-Kolin" sajt. Međutim, baš tad dolazi do tehničkih problema i nemoguće je učestvovati u igri. Za, na primer, mikrotalasnu je potrebno čak 500 poena. Mesecima namenski kupujem ovaj napitak kako bih sakupila potrebne bodove. Ovo samo znači da sam džabe trošila i novac i vreme, jer se očigledno radi o velikoj prevari. Slala sam mejl "Koka-Koli" i rekli su mi da budem strpljiva i da će greška biti ispravljena. Smatram da je ovakvo ponašanje jedne velike kompanije za svaku osudu - priča ova Beograđanka.
Ona dodaje da je pokušala da osvoji i neku manje vrednu nagradu, s obzirom na to da je shvatila da ove vrednije neće uspeti.

Za mikrotalasnu 330 litara "koka-kole"

Svako od pakovanja "koka-kole" nosi i određeni broj bodova. Da bi se osvojila neka od vrednijih nagrada, poput mikrotalasne ili mesoreznice, neophodno je kupiti 125 boca od pola litra ili litar "koka-kole". Ako kupujete flašu od dva litra ili limenku, potrebno je pazariti 167 pakovanja. Dakle, u prvom slučaju, da biste konkurisali za neku od vrednijih nagrada morali biste da pazarite "koka-kolu" za 16.250 dinara (flaše od 2L), odnosno 10.000 dinara (ako su limenke vaš izbor). Ako u novac pretočimo pakovanja od litar, za 500 bodova potrebno vam je 12.500 dinara, a za flašice od pola litra 7.000 dinara.

- Evo, recimo, danas sam želela da poručim tepsiju. Skinuti su mi bodovi i odmah u narednom koraku pojavila mi se greška i nisam mogla da završim porudžbinu. Dakle, ostala sam i bez bodova i bez tepsije. Nisam dobila čak ni potreban ID. Pitam se kako da igram igru kada ne radi ništa? Zašto "Koka-Kola" prvo ne sredi tehničke probleme koje ima, pa tek onda da krene sa promocijom? Većina i dalje ne može da poruči nagrade, a skinuti su im bodovi sa profila, dok drugi poručuju nagrade, a treći se žale na kodove... Tri dana od "Koka-Kole" dobijam odgovor da probam kasnije i da je problem uklonjen, što nije tačno.
Ona dodaje da je i njena drugarica uredno prikupila 100 poena, koliko je potrebno za šerpu, međutim kada je želela da je preuzme, sistem je odbio i oduzeo joj prikupljene poene:
- Poznajem mnogo ljudi koji su želeli da učestvuju u nagradnoj igri, čepove su sakupljali mesecima. Međutim, svi su veoma razočarani i osećaju se prevarenim. Ne mogu da verujem da tako velika kompanija ima ovako lošu praksu.

Petar Bogosavljević iz Pokreta potrošača kaže za naš list da bi svi koji nisu uspeli da dobiju osvojene nagrade trebalo da budu obeštećeni i da se napravi pisani prigovor. Takođe, učesnik koji nije ostvario svoja prava može ceo slučaj da prijavi inspekciji pri Ministarstvu za finansije, a najbolje bi bilo da to bude zbirno, odnosno da svi potrošači koji nisu uspeli da dođu do svojih nagrada podnesu žalbu.

Informer

- Ova kompanija snosi svu odgovornost. Ministarstvo finansija po službenoj dužnosti treba da ispita da li se zaista radi o tehničkim problemima ili nameri ove kompanije da izigra potrošače. Postoji jasan pravilnik koji se tiče nagradnih igara, a koji jasno propisuje da svako ko osvoji nagradu mora i da je dobije, bez obzira na tehničke probleme organizatora - kaže Bogosavljević.
On dodaje da bi organizator morao sve obaveze prema takmičarima jasno da istakne na sajtu gde se nagradna igra održava i da se pridržava svih pravila.
- Ukoliko se ispostavi da je u pitanju tehnička greška, to je zaista jedan neprofesionalan potez ovako velike kompanije. Međutim, ukoliko se ispostavi da je reč o namernoj obmani potrošača, to je zaista veliki skandal i "Koka-Kola" bi mogla da plati ogromnu kaznu i obeštećenje svim učesnicima. Šta god da je, trebalo bi odmah da se prekine nagradna igra kako bi se utvrdilo o čemu se radi i da bi se prikupili dokazi - dodaje naš sagovornik.

"Koka-Kola" priznala grešku


U kompaniji "Koka-Kola" za Zaštitnik potrošača kažu da je tačno da su imali tehničke probleme u promociji "Kodove čuvaj, vrhunski kuvaj".
- Naš tim zadužen za praćenje promocije preduzeo je dalje korake kako bi predupredio pojavu sličnih situacija. Žao nam je zbog neprijatnosti koju su vaši čitaoci imali i pozivamo ih da nas kontaktiraju putem naše besplatne info linije 0800 11 22 33, kako bismo eventualni problem rešili. Kao kompaniji kojoj je zadovoljstvo potrošača veoma bitno i uvek na prvom mestu, konstantno se trudimo da podignemo kvalitet same platforme i naših nagradnih igara, kao i promocija, te su nam sugestije veoma korisne. Kroz naše brojne programe nagrađivanja do sada smo obradovali mnoštvo naših vernih potrošača i verujemo da će i u okviru igre "Kodove čuvaj, vrhunski kuvaj" biti mnogo srećnih dobitnika - kažu za Zaštitnik u "Koka-Koli".


Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem