Krivična prijava protiv "Mercedesa"! Vlasnik rentakara presavio tabak!

Krivična prijava protiv Mercedesa! Vlasnik rentakara presavio tabak! informer.rs
sreda, 14. 07. 2021. u 20:18
Radosav Lekić odlučio je da presavije tabak i tuži zastupnika "Mercedesa" za prevaru jer nije dobio obećanu opremu. Uz to, automobili mu troše nenormalnu količinu ulja, a oni ne priznaju grešku

Čim je na kioscima osvanulo prošlonedeljno izdanje Zaštitnika u kojoj je objavljena ispovest vlasnika rentakara Radosava Lekića, stigao mu je poziv iz "Mercedesa", tačnije iz prodajnog salona "Emil Frej".

Umesto da mu ponude rešenje za problem koji ima sa tri "mercedesa C klase", njemu je zamereno što se obratio medijima. Prema Lekićevim rečima, agent koji mu se javio rekao mu je da nije trebalo da objavljuje priču u novinama.
- Iz "Emil Freja" su pokušali još da me postide što sam izneo činjenice, i to isključivo zbog budućih kupaca "mercedesa" koji mogu da prođu baš kao i ja. Zbog svega što sam doživeo poslednjih meseci od zastupnika poznatog nemačkog auto-giganta, odlučio sam da presavijem tabak i da ih tužim i podnesem krivičnu prijavu za prevaru - kaže Lekić i dodaje:

Pritisak

Iz "Emil Freja" su pokušali još da me postide što sam izneo činjenice, i to isključivo zbog budućih kupaca "mercedesa" koji mogu da prođu baš kao i ja
Radosav Lekić

- Podsećam da sam "mercedese C klase" platio čak po 48.103 evra u oktobru 2020. godine u salonu "Emil Frej". Bio sam, najblaže rečeno, šokiran kada sam shvatio da sva tri automobila troše čak po dve litre ulja, a da su prešli samo 10.000 kilometara. To je jednostavno skandal - da nov automobil potroši toliko ulja, a u prilog tome govori i činjenica da po Zakonu Republike Srbije auto koji troši više od litre ulja na tu kilometražu ne može da prođe tehnički pregled.

On kaže da automobil koji izađe iz fabrike nikako ne troši ovoliku količinu ulja i da to zna svaki laik, i dodaje da on nije jedini koji je imao ovako loše iskustvo sa "Emil Frejom".
- Moj prijatelj je pre dve godine kupio isto "mercedes". Međutim, zbog stalnih kvarova, od sitnih do nešto krupnijih, njegov automobil tokom trajanja garancije duže je bio u servisu nego što ga je on vozio.

informer.rs

Tekst potpisa

Prvo razočarenje Lekić je doživeo još kada je uplatio avans za nova kola, jer na kraju nije dobio opremu koja mu je obećana.

- Rekli su mi da je moj automobil sa AMG opremom, ali tek nakon što sam platio avans u iznosu od 20 odsto, saznao sam da se to odnosi samo na spoljašnost vozila, jer su sedišta bila obična. Još veći skandal je to što vam pri kupovini kažu da u svakom novom "Mercedesovom" automobilu imate navigaciju. Međutim, kada sam želeo da je uključim, naišao sam na veoma neprijatno iznenađenje, jer se na displeju umesto navigacije našlo obaveštenje "ubaci SD karticu". Mislio sam da su zaboravili da mi je daju, ali kada sam pozvao, objasnili su mi da za SD karticu, bez koje ne mogu da koristim navigaciju, moram da iskeširam još 600 evra.

informer.rs

Dejan Gavrilović, predsednik Udruženja "Efektiva", kaže da ukoliko prodavac prodaje automobil sa navigacijom ili nekom drugom opremom, ona mora da radi, bez ikakve doplate.
- Imali smo slučaj da je jedan potrošač kupio polovni "mercedes" u "Emil Freju" i da je u specifikaciji pisalo da vozilo ima alarm. Međutim, ispostavilo se da to nije istina i to je saznao tek kada je uzeo ključeve u ruke. Sećam se da su mu ponudili obeštećenje, ali da se takođe razočarao poslovanjem ovog salona. Preporučujem ljudima da dobro vode računa kada kupuju bilo koji proizvod, da dobro prouče specifikaciju i ugovore, jer se trgovci često služe raznim trikovima. Ono što je do potrošača jeste da dobro prouči ugovor, pročita specifikaciju i dobro razmisli pre kupovine ovako velikih investicija - priča Gavrilović.

"Mercedes" i dalje ćuti

Do zaključenja ovog izdanja od "Mercedesa" nismo dobili odgovore na sledeća postavljena pitanja.
* Da li je ovakva potrošnja motornog ulja uobičajena? Kako je moguće da novi automobil troši ulje?
* S obzirom da je kupac uložio pisani dopis "Emil Freju", odgovor koji mu je stigao glasi da potrošnja ulja zavisi od stila vožnje i da može da se uradi kontrola, ali ako se ispostavi da troši manje, da će sve troškove snositi klijent. Kako ovo objašnjavate?
* Naš čitalac, a vaš klijent Radosav Lekić tvrdi i da pri kupovini automobila nije bio obavešten da za korišćenje navigacije mora da dokupi SD karticu koja košta 600 evra? Zašto agent prodaje to nije naglasio vašem kupcu?
* S obzirom da je nezadovoljan automobilom, koje opcije ima vaš klijent?

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem