U OVOM RESTORANU POTKRADAJU KUPCE! Obavezno proverite da li vam je zapakovano sve što ste platili!

U OVOM RESTORANU POTKRADAJU KUPCE! Obavezno proverite da li vam je zapakovano sve što ste platili! Shutterstock
sreda, 20. 10. 2021. u 17:31
Potrošačima koji pazare u "Mek" drajv restoranima često se dešava da u kesi ne dobiju sve ono što su platili i poručili. S obzirom na to da se ovo ponavlja, niko više ne veruje u slučajnost

Kupovina hrane u "Mekdonaldsu" može da se pretvori u veoma neprijatno iskustvo, naročito ako uzimate obrok "za poneti". Sudeći po iskustvima pojedinih kupaca, pre nego što se udaljite od prodajnog mesta, proverite da li je u kesi sve što ste poručili i platili.
Ovo se posebno odnosi na one koji kupuju u "Mek" drajvu, pošto se ispostavilo da su oni idealna grupa za prevaru od strane prodavaca ovog lanca restorana brze hrane.
Jedna od njih je i Beograđanka Bojana Majkić, čiji slučaj ukazuje da je teško poverovati da je zakidanje kupaca samo slučajnost. Kako je napisala na zvaničnoj Fejsbuk stranici "Mekdonaldsa Srbija", njoj se tri puta u kratkom vremenskom periodu dogodilo da joj prodavci ne spakuju sve što je poručila i platila.

- Komšije smo i vrlo često dolazimo u vaš objekat na Vidikovcu. Takođe, veoma često, bar jednom u 14 dana, uzimamo hranu u vašem drive-in restoranu na Vidikovcu. Danas mi se desilo, treći put zaredom u poslednjih nekoliko meseci, da ne dobijem sve što sam tražila i što mi je naplaćeno - napisala je svoje iskustvo Majkićeva i dodala:

Shutterstock

Tri puta pokradena

Treći put zaredom mi se desilo da ne dobijem sve što sam tražila i što mi je naplaćeno. Sad već verujem da je to namerno i sa predumišljajem
Bojana Majkić, kupac

- Stvarno nisam mogla da se vraćam, kao prethodna dva puta, po to što su vaši radnici "zaboravili" da zapakuju. Sad već počinjem da verujem da je to namerno i sa nekim, da kažem, predumišljajem. Žao mi je što se to dešava, i vrlo je verovatno da više neću koristiti ništa od vaših usluga, kao i da ću svima kojima mogu preneti moja negativna iskustva sa vašim restoranom u Rakovici.

Da ovo nije usamljen slučaj, svedoči i iskustvo Jelene G. iz Zemuna, koja kupovinu obavlja u "Mek" drajvu na Novom Beogradu.
- Zaista često kupujem tu hranu i više puta mi se dogodilo da mi ne zapakuju sve što platim. Nažalost, svaki put to primetim tek kad stignem kući i zaista mi je naporno da se vraćam i ispravljam krive Drine. Prvo su to uglavnom bile kutijice sa sosovima, ali sam se baš iznervirala kada mi je zafalio dupli burger. Em što su mi uzeli novac, em nisam imala dovoljno hrane za sve - priča Jelena, koja od tada obavezno proverava šta je dobila.

Shutterstock

- Čim preuzmem kesu sa hranom, parkiram se nekoliko metara dalje i proveravam šta mi je zapakovano. Znam da nisam jedina, jer su i mog sina zakinuli za pomfrit, a drugaricu za čak dva čizburgera. Zaista imam razumevanja za radnike koji se suočavaju sa velikom količinom posla, ali pitam se kako se nikada nije dogodilo da zapakuju nešto više, nego uvek manje. Istina, uvek kad se požalim, oni mi dodaju to što fali, pa pretpostavljam da je u pitanju ona stara "ako prođe, prođe" - kaže naša sagovornica.
Do zaključenja ovog izdanja nismo dobili odgovore od "Mekdonaldsa" na postavljena pitanja.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem