KORISNICA MOBILNE TELEFONIJE DOBILA ASTRONOMSKE RAČUNE ZA NOVEMBAR I DECEMBAR "Telenor" nakarikao poziv Bermudima!

KORISNICA MOBILNE TELEFONIJE DOBILA ASTRONOMSKE RAČUNE ZA NOVEMBAR I DECEMBAR  Telenor nakarikao poziv Bermudima! Informer
sreda, 05. 01. 2022. u 17:08
Iako poziva ka egzotičnim destinacijama nema u listi poziva, reklamacija je odbijena, a operater je odgovorio da se možda radi o virusu u telefonu, otkriva Dejan Gavrilović, predsednik "Efektive"

Ako ste korisnik usluga "Telenora", nemojte se iznenaditi ako vam stigne astronomski račun, a kada proverite listing, na njemu su registrovani pozivi ka egzotičnim i dalekim destinacijama. Iako niste ni pomislili da okrenete broj ka inostranstvu, u poslovnici će vam reklamacija biti odbijena.
Reći će vam da ste razgovarali s Bermudima, Tunisom ili nekom drugom dalekom zemljom, a vi "nit luk jeli, nit luk mirisali".

Predsednik udruženja za zaštitu potrošača "Efektiva" Dejan Gavrilović kaže da su im se zbog ovakvih situacija obraćali građani koji ne znaju kako da reše problem i da se oslobode ceha za koji apsolutno nisu krivi.

- Dobili smo prijavu potrošača koji je korisnik "Telenora", a koji nam se požalio da mu je enormno uvećan račun za mobilni telefon. Kako nam je rekla korisnica, kada se obratila "Telenoru", dobila je odgovor da su s njenog broja pozivani brojevi u inostranstvu - ispričao je Gavrilović.

Da bi dokazala da te brojeve nije pozivala, korisnica usluga "Telenora" izvadila je listing poziva.
- "Telenor" je odbio njenu reklamaciju i ona će, po svemu sudeći, morati da plati astronomski račun koji je dobila. Ovaj slučaj sam postavio i na Tviteru, gde su mi iz "Telenora" odgovorili da potrošač treba da proveri da li ima neki virus u telefonu?! To je suludo, ne znam kako bi neki virus mogao da napravi ogroman telefonski račun ka broju na Bermudima koji je u evidenciji "Telenora". Zaista čudna i vrlo specifična situacija i ne znam kako će korisnik uspeti da dokaže da nikog nije zvao na Bermudima - dodao je Gavrilović.

Zastitnik potrosaca/Efektiva

Prema tvrdnjama oštećene korisnice, otišla je u poslovnicu kako bi platila novembarski račun, koji je bio uvećan, i da proveri zašto je to tako. Uložila je reklamaciju, platila zaduženje i ponovo je uključena. Međutim, za svega nekoliko sati nakon što joj je broj uključen, na aplikaciji se pojavilo novo zaduženje od čak 11.000 dinara.
Čim je to videla, isključila je telefon, izvadila karticu iz njega i uputila se ponovo ka poslovnici. Tamo je preko aplikacije utvrđeno da je u kratkim vremenskim intervalima sa njenog broja upućeno više poziva ka inostranstvu sa pozivnim brojevima +441 i + 216. Međutim, u listi na telefonu nigde nije bilo pomenutih poziva.

Informer/Facebook

Tekst potpisa

Ovo je samo poslednji u nizu primera kako "Telenor" dere svoje korisnike. Podsećamo, oni su doneli odluku da od 9. decembra podignu cenu usluge gotovo sedam odsto. Takođe, tu su prevare i sa akcijom "plavi petak", gde korisnike koji imaju neograničene minute ili internet "nagrađuju" dodatnim minutima i gigabajtima. U "Telenoru" varaju i na internetu i ukoliko ste uštedeli internet prenošenjem neiskorišćenog vremena iz meseca u mesec, prilikom potpisivanja novog ugovora ušteđeni gigabajti vam više ne važe.

Podsetimo, iz "Telenora" su nakon odluke da poskupe preko Tvitera zapretili korisnicima da, ukoliko raskinu ugovor da bi prešli kod drugog operatera, neće moći da prenesu postojeći broj. Međutim, pod pritiskom javnosti od ove odluke u "Telenoru" su odustali.

"Telenor": Oštećeni da nam se jave, proverićemo

Na pitanje medija kako je moguće da se korisniku naplate pozivi ka inostranstvu a da taj broj i nije zabeležen u listingu ni u listi poziva, iz "Telenora" su poručili da će proveriti svaki konkretan slučaj.
- Što se tiče pitanja koja se odnose na pozive ka inostranstvu, savetujemo korisnike da kontaktiraju sa nama putem kontakt-centra 063/9000 ili u "Telenor" prodavnicama da bismo proverili svaki konkretan slučaj - poručili su iz "Telenora".
A ovo je odgovor koji je "Efektiva" dobila putem društvene mreže Tviter:
- Na društvenim mrežama nismo imali slične prijave u skorije vreme. Sim kartica nema mogućnost pozivanja bez akcije korisnika, potrebno je proveriti da li se u telefonu nalaze neka instalirana aplikacija ili virus. Svakako, iz ovog tvita vidimo da je uložena zvanična reklamacija.
Takođe, dodali su i da korisnici treba da budu oprezni i pri prihvatanju poziva sa inostranih brojeva.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem