PROVERITE KESU SA HRANOM PRE ODLASKA IZ RESTORANA! Još jedna krađa u 'Mekdonaldsu'

PROVERITE KESU SA HRANOM PRE ODLASKA IZ RESTORANA! Još jedna krađa u Mekdonaldsu Informer/Zaštitnik potrošača
četvrtak, 13. 01. 2022. u 17:35
Milisava Marić iz Pančeva tvrdi da joj u svakoj trećoj porudžbini fali ponešto što joj je naplaćeno. Ovo je samo još jedan u nizu slučajeva i sve liči na praksu, a ne na slučajnost

Krađa u porudžbinama "za poneti" iz čuvenog lanca brze hrane "Mekdonalds" po svoj prilici nije samo slučajnost, već praksa. Zaštitnik potrošača je već prenosio iskustva njihovih klijenata kojima je u papirnoj kesi nešto falilo od onoga što su platili, a takva situacija nije bila karakteristična za jedan, već za različite objekte njihovog restorana.
Još jedan u nizu primera potkradanja mušterija je slučaj Milisave Marić, koja je svoje iskustvo podelila na zvaničnoj "Mekdonaldsovoj" Fejsbuk stranici. Sudeći po onome što je napisala, neprijatnost je doživela više puta.

- Stvarno je sramotno to što se restoranu u Pančevu dešava da u jednoj od tri ili četiri narudžbine "za poneti" nešto fali, a uredno bude naplaćeno. Evo računa od danas - od pet artikala fali jedan "big mek", koji košta 360 dinara, i to vidim tek kad stignem kući. Pa da li stvarno svaku porudžbinu treba raspakovati i proveriti pre preuzimanja u restoranu - zapitala se Milisava Marić, koja je priložila i račun koji je platila.

Informer

Podsetimo, Beograđanka Bojana Majkić požalila se da joj se tri puta u kratkom vremenskom periodu dogodilo da joj prodavci ne spakuju sve što je poručila i platila.
- Komšije smo i vrlo često dolazimo u vaš objekat na Vidikovcu. Takođe, veoma često, bar jednom u 14 dana, uzimamo hranu u vašem drajv in restoranu na Vidikovcu. Danas mi se desilo, treći put zaredom u poslednjih nekoliko meseci, da ne dobijem sve što sam tražila i što mi je naplaćeno - napisala je svoje iskustvo Majkićeva i dodala:
- Stvarno nisam mogla da se vraćam, kao prethodna dva puta, po to što su vaši radnici "zaboravili" da zapakuju. Sad već počinjem da verujem da je to namerno i sa nekim, da kažem, predumišljajem. Žao mi je što se to dešava, i vrlo je verovatno da više neću koristiti ništa od vaših usluga, i svima kojima mogu preneću moja negativna iskustva sa vašim restoranom u Rakovici.

Shutterstock

Da ovo nije usamljen slučaj, svedoči i iskustvo Jelene G. iz Zemuna, koja kupovinu obavlja u "Mekovom" drajvu na Novom Beogradu.
- Zaista često kupujem tu hranu i više puta mi se dogodilo da mi ne zapakuju sve što platim. Nažalost, svaki put to primetim tek kad stignem kući i stvarno mi je naporno da se vraćam i ispravljam krive Drine. Prvo su to uglavnom bile kutijice sa sosovima, ali sam se baš iznervirala kada mi je zafalio dupli "burger" - priča Jelena, koja od tada obavezno proverava šta je dobila.
- Čim preuzmem kesu sa hranom, parkiram se nekoliko metara dalje i proveravam šta mi je zapakovano. Znam da nisam jedina, jer su i mog sina zakinuli za pomfrit, a drugaricu za čak dva "čizburgera". Zaista imam razumevanja za radnike koji se suočavaju sa velikom količinom posla, ali pitam se kako se nikada nije dogodilo da zapakuju nešto više, nego uvek manje. Istina, uvek kad se požalim, dodaju mi to što fali, pa pretpostavljam da je u pitanju ona stara "ako prođe, prođe" - ispričala je naša sagovornica.

Dostava besplatna, a hrana skuplja

Ukoliko hranu iz "Mekdonaldsa" naručujete preko Glova ili "Wolta", platićete je 10 odsto više nego u restoranu. Iako piše da je dostava besplatna za porudžbine skuplje od 499 dinara, restoran koji koristi pomenute servise za dostavu svalio je trošak te usluge na račun kupaca. Potrošači će tako dupli "big mek" preko "Glova" platiti 550 dinara, a ako ga kupe na šalteru, koštaće ih 50 dinara manje.
Predsednik potrošačkog udruženja "Efektiva" Dejan Gavrilović smatra da ovakva poslovna praksa nema nikakve logike.
- Ne postoji razlog da hrana bude skuplja nego u restoranu ako piše da se dostava ne plaća. To što restoran mora da plati procenat službi za dostavu deo je poslovne politike. Ali ako piše da je dostava besplatna, onda nema nikakvog razloga da hrana bude skuplja - kaže Gavrilović.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem