"OBRADOVALI" KUPCE ZA PRAZNIKE! "Ikea" menja cene u kreiranoj narudžbini

OBRADOVALI KUPCE ZA PRAZNIKE! Ikea menja cene u kreiranoj narudžbini Ilustracija
četvrtak, 20. 01. 2022. u 18:07
Kupci besni jer su sasvim slučajno saznali da su im promenili iznose u već poručenim proizvodima

Švedska robna kuća "Ikea" odlučila je da uoči Nove godine obraduje svoje kupce, a kako to obično biva kada su oni u pitanju - neprijatno. Naime u jeku praznične sezone popusta i sniženja oni su podigli cene niza svojih proizvoda, što nije prošlo nezapaženo. Iako je formiranje cena njihovo pravo, a na kupcima je da procene da li će ili ne nastaviti da kupuju kod njih, problem je što su cene korigovali i u narudžbinama kreiranim pre poskupljenja.

Ivan Nikolić jedan je od onih koji je doživeo takvo neprijatno iskustvo.
- Izuzetno razočaran uslugom kao nikad dosad. Proizvode sam naručio 24. decembra, određen je datum isporuke uz plaćanje pouzećem. Prvi mejl sam dobio sa promenom proizvoda jer nečeg nije bilo na stanju. Danas sam dobio novi mejl sa nedostatkom još jednog proizvoda uz cene koje su promenjene 30. decembra. Naravno, sve sam otkazao. Takođe, nastaviću sa daljim žalbama do glavnog menadžmenta - napisao je Nikolić na zvaničnoj "Ikeinoj" stranici.

Zastitnik potrošača/fotomontaža

Na to je usledio "Ikein" odgovor, koji je dodatno razbesneo Nikolića, a koji glasi:
- Nastavljamo da ulažemo mnogo napora da naše cene održimo što je moguće nižim i stabilnijim. Međutim, trenutna transportna situacija i ograničenja u pogledu sirovina utiču na sve industrije širom sveta, a "Ikea" nije izuzetak. Troškovi kupovine i transporta rastu, a nakon toga logistički poremećaji i poskupljenja sirovina su na takvom nivou da više ne možemo da izbegavamo povećanje maloprodajnih cena za mnoge naše proizvode - napisali su Ivanu, kao i ostalim kupcima koji su negodovali zbog poskupljenja.

Nikolić im je nakon toga dodatno ukazao na to šta je zapravo problem.
- Ne radi se o tome, vi očito niste ni pročitali post, već kao pokvarena ploča ponavljate zvaničan dopis. Radi se o tome da sam ja proizvode naručio i porudžbina je bila završena već 24. decembra. A vi ste promenili iznos dva puta nakon toga - prvo zbog nedostatka jednog proizvoda, a zatim sutradan zbog drugog proizvoda sa promenjenim cenama, bez ikakve naznake o promeni cena. Ja sam slučajno pozvao operatera jer sam imao propušten poziv i želeo da čujem o čemu se sad radi jer smo već imali razgovor od pola sata prethodnog dana. Ali ne brinite, o ovom sam pisao i CEO-u kompanije "Ikea", tako da bar zna koliko ste profesionalni.
Pored Nikolića, negodovao je još niz potrošača koji su imali isto iskustvo.

Imate informacije koje želite da podelite sa nama?

Prijavite problem